Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
incredible90 schreef:of via de organisatie delen en dan er niet bij zetten van wie hij af komt en dan iedereen een mening geven over de andere foto's zonder dat je beinvloed bent door wie ze gemaakt zijn en met welke camera
pluisje88 schreef:incredible90 schreef:of via de organisatie delen en dan er niet bij zetten van wie hij af komt en dan iedereen een mening geven over de andere foto's zonder dat je beinvloed bent door wie ze gemaakt zijn en met welke camera
Wat zit je toch de hele tijd te focussen op de camera? de camera zegt niet alles. Een bagger fotograaf met de aller duurste camera van de wereld maakt nog steeds een bagger foto. Een mooie foto is een mooie foto. Praat jezelf niet een minderwaardigheidscomplex aan...
Degene die de foto maakt bepaalt voor het grootste deel de kwaliteit van de foto. De camera is hierbij slechts een hulpmiddel....
Ik had nog niet gepost maar wil alsnog Bart, De modjes, Tristan Tucker en academy Bartels bedanken voor deze super leuke en leerzame dag! een bijzondere gebeurtenis die ik zonder hun nooit meegemaakt zou hebben. Wie kan er nou immers zeggen dat je bij een topruiter op stal bent geweesten vrij zijn paarden mocht aaien
Halleluja! De penny in mij wordt wakker
![]()