Bokt op zoek naar reporters en fotografen voor Horse Event

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

incredible90

Re: Bokt op zoek naar reporters en fotografen voor Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 10:01

adobe kost ook geld

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 10:40

Ik werk met cs 6 heerlijk programma moet ik zeggen :j

Ik ga kijken of ik nu een beginnetje kan maken aan mijn stukje. En dan alletips van yasmine er in verwerken :') dat wordt nog wat...

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 11:14

Haha als ik echt uitgebreid ga lopen spelen en knutselen met een foto werk ik met 4 verschillende progamma's.. photoshop, lightroom, paint shop pro en fotofiltre.. :P

Ik heb ze er net op gezet ga zo ook eens neuzen naar hoe ze geworden zijn.. Ik weet ook niet of het de bedoeling is maar lijkt mij ook wel leuk om de ''beste'' foto's te delen. Kunnen we elkaar misschien ook nog wat tips geven.

incredible90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 11:22

of via de organisatie delen en dan er niet bij zetten van wie hij af komt en dan iedereen een mening geven over de andere foto's zonder dat je beinvloed bent door wie ze gemaakt zijn en met welke camera

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 11:32

incredible90 schreef:
of via de organisatie delen en dan er niet bij zetten van wie hij af komt en dan iedereen een mening geven over de andere foto's zonder dat je beinvloed bent door wie ze gemaakt zijn en met welke camera

Wat zit je toch de hele tijd te focussen op de camera? de camera zegt niet alles. Een bagger fotograaf met de aller duurste camera van de wereld maakt nog steeds een bagger foto. Een mooie foto is een mooie foto. Praat jezelf niet een minderwaardigheidscomplex aan...

Degene die de foto maakt bepaalt voor het grootste deel de kwaliteit van de foto. De camera is hierbij slechts een hulpmiddel....

Ik had nog niet gepost maar wil alsnog Bart, De modjes, Tristan Tucker en academy Bartels bedanken voor deze super leuke en leerzame dag! een bijzondere gebeurtenis die ik zonder hun nooit meegemaakt zou hebben. Wie kan er nou immers zeggen dat je bij een topruiter op stal bent geweest :') en vrij zijn paarden mocht aaien :D Halleluja! De penny in mij wordt wakker _O- O:)

incredible90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 11:38

mooi gesproken Pluisje
We gaan er iets super moois van maken ! SUPER TEAM ! hahahaha

als je je mail adres in een pb geeft wil ik je wel vast iets laten zien van gister

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 11:51

;)

Je hebt pb

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 12:07

pluisje88 schreef:
incredible90 schreef:

Wat zit je toch de hele tijd te focussen op de camera? de camera zegt niet alles. Een bagger fotograaf met de aller duurste camera van de wereld maakt nog steeds een bagger foto. Een mooie foto is een mooie foto. Praat jezelf niet een minderwaardigheidscomplex aan...

Degene die de foto maakt bepaalt voor het grootste deel de kwaliteit van de foto. De camera is hierbij slechts een hulpmiddel....

Ik had nog niet gepost maar wil alsnog Bart, De modjes, Tristan Tucker en academy Bartels bedanken voor deze super leuke en leerzame dag! een bijzondere gebeurtenis die ik zonder hun nooit meegemaakt zou hebben. Wie kan er nou immers zeggen dat je bij een topruiter op stal bent geweest :') en vrij zijn paarden mocht aaien :D Halleluja! De penny in mij wordt wakker _O- O:)

_O- Ja eerlijk is eerlijk hij was zeer gastvrij :j
En he je kan nu ook laten zien dat je er bent geweest, want als het goed is komt die groepsfoto op horse event facebook... :D

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 12:10

Zeker! +:)+ Vond hem al leuk maar nu; Like him More! :P

Ja zit al de hele tijd te kijken maar hij staat er nog niet op :o

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 12:11

Ik ga ook zo mijn foto's bewerken.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 12:12

Nee, klopt. De groepsfoto is genomen met Jessica haar camera. Jessica gaat kijken of ze vandaag nog tijd heeft deze online te zetten, maar kan hier niks in beloven, omdat ze nog andere niet Bokt dingen op de planning heeft.

Ik vind het nog steeds super leuk om te lezen dat jullie het zo super leuk vonden. Ik ben blij dat we dit zo hebben kunnen neerzetten als een leerzame en leuke dag! En dat we elkaar nu allemaal een keer gezien hebben. :j

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 12:14

+:)+

Ja zeker! maakt de drempel een stuk lager :j
Moet zeggen dat ik al een jaar of 5 op HE ben geweest maar nooit in de bokt lounge ben geweest, Had het lef niet O:) :o

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 12:20

pluisje88 schreef:
+:)+

Ja zeker! maakt de drempel een stuk lager :j
Moet zeggen dat ik al een jaar of 5 op HE ben geweest maar nooit in de bokt lounge ben geweest, Had het lef niet O:) :o

:')

slecht.
Ik ben gelijk naar de boktlounge gegaan _O-

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 12:37

Ik ben nu 4x bij HE geweest, en tot nu toe altijd bij de boktlounge wezen kijken. Alleen nooit mensen aangesproken die ik niet kende _O-

Ik wist weinig over Tristan en zijn filosofie, maar door gisteren heb ik er op een positieve manier kennis mee mogen maken. Weet dan ook dat ik zeker een clinic van hem ga bezoeken tijdens HE. Hij brengt het allemaal op een luchtige manier, een verademing vind ik persoonlijk in een paardenwereld vol hokjes.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 12:45

Ok het eerste gedeelte is geschreven, nu eerst even lunchen en dan ga ik kijken hoe ik de rest van het stuk ga schrijven. Dan opsturen naar Yasmine :o

edit: oh nee pas na een halfuur iets anders gedaan te hebben. :)* Ja ik heb dingen onthouden van gisteren

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 13:04

Hihi Ilona :D Goed opgelet! Ik ben benieuwd naar jullie stukjes :j

Ik vond Tristan z'n filosofie ook ontzettend leerzaam en makkelijk te volgens. Heel logisch en natuurlijk allemaal. En inderdaad, hij was ontzettend gastvrij! Dat verwacht je ook niet zomaar van iedere topruiter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 13:16

Ik vond het ook superleuk gisteren :D heb ook al een stukje geschreven.
Ik ga straks eens met mijn paard aan de slag met de methode van Tristan, ben benieuwd :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 13:36

Leuk joolien,
Hebben jullie al pb gehad?

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 13:50

Ik moet nog beginnen aan mijn stukje, gister geen tijd meer voor gehad. Hopelijk heb ik het straks af. Ook nog geen pb gehad trouwens.

Photoshop is super, zo'n fijn programma! Is er niet ook lightroom ofzo? Volgens mij is die gratis. Zelf gimp nooit gebruikt maar hoor er goede dingen over, en die is inderdaad ook gratis. Er is ook een demo versie van paint tool Sai maar daar kun je volgens mij alleen in tekenen. Ik gebruik die niet omdat er geen pen druk is voor macbook.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 13:52

Pb met info kwam ook pas rond etenstijd gaf olympia gisteren aan. Dus nog eventjes geduld dames :D

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 14:02

De PB komt inderdaad of voor of na het eten. Dus ga er maar vanuit dat die tussen 17-19 komt :)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 14:14

Zo en nu leg ik het stuk(je) weg en ga even wat anders doen :D

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 15:03

Kan ik mijn 2 beste foto's al opsturen of moeten we even wachten op de mail van vanavond

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 15:22

Joolien schreef:
Ik vond het ook superleuk gisteren :D heb ook al een stukje geschreven.
Ik ga straks eens met mijn paard aan de slag met de methode van Tristan, ben benieuwd :)

Ik ook vanavond :') eens kijken of ik mijn introverte paardje aan het meedenken krijg ;)
(Al was ik daar van te voren ook al mee bezig)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 15:27

Ik ga nu mijn stukje opsturen naar Yasmine, ben benieuwd :j

Denk dat er wel dingen anders kunnen, maar ik zie zelf even niet hoe :)