Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elouisesays schreef:Wie zwijgt stemt toe, zeggen ze.
Ik heb teveel vreemde dingen gezien binnen de hippische sport om de familie Bartels op hun blauwe ogen te vertrouwen. Moge het recht zegevieren, en alle betrokken partijen een eerlijk proces krijgen. After all is het paard er helaas niet meer mee geholpen.
Netje schreef:Als de verklaring van Stal Bartels gaat worden, we hebben het aangekaard, paard zat op plafond, we hebben gevraagd wat te doen...we (wie we??, hij werd wederom op persoonlijke titel daarna gereden door iemand die gekozen was door LE zélf en op een lager niveau) moesten blijven trainen op ZIJN nivo,,want hij mocht niet stil komen te staan....dan heb jij gelijk! Helemaal gelijk!

liljebo schreef:Hopelijk komt het wel tot een rechtszaak. Dat is namelijk de enige manier om helderheid te krijgen. Zonder rechtszaak blijven mensen speculeren en krijg je een voortdurende circulatie van geruchten, die zowel voor Lonneke als voor Bartels zeer schadelijk zijn.
Shadow0 schreef:Babootje schreef:Ik denk dat Bartels er meer "last" van zal hebben dan Engels. Het verhaal is onlangs ook verschenen in het zeer populaire Duitse Cavallo Magazine.
En dat maakt het dus zo'n probleem: je kunt dus zonder behoorlijk getoetst bewijs iemand behoorlijk schaden.
Shadow0 schreef:Babootje schreef:Ik denk dat Bartels er meer "last" van zal hebben dan Engels. Het verhaal is onlangs ook verschenen in het zeer populaire Duitse Cavallo Magazine.
En dat maakt het dus zo'n probleem: je kunt dus zonder behoorlijk getoetst bewijs iemand behoorlijk schaden.

russel schreef:Trouwens Netje we mogen nu wel aannemen, leuk woord, dat jij dagelijks bij Bartels bent en van de hoed en de rand weet, geen enkele aanname doet, maar als woordvoerder van stal Bartels elk woord als waarheid kan en mag verwoorden.
) en het enige wat ik doe is je laten zien dat je telkens weer met zgn. féiten komt die nog nergens bewezen zijn. Als er al ooit een rechtzaak komt, dan zullen we horen hoe het zit.
Electra63 schreef:@Babootje, ik begrijp dat jij vindt, dat Imke als instructeur mede schuldig is aan de (eventuele) schade aan een paard? Geldt dat dan voor alle instructeurs? M.a.w. als een paard letsel heeft, door (verkeerd) rijden, is de instructeur dan schuldig?
Netje schreef:@Babootje: de tekst over Mischa Koot op de site van Bartels is al jaren oud. Ze is daar allang geen (stal) ruiter of instructrice meer. Ze begeleid alleen nog een aantal trainingsweken. Hoop niet dat dat verward wordt met het opleiden van een paard tot GP niveau
Electra63 schreef:@Babootje, ik begrijp dat jij vindt, dat Imke als instructeur mede schuldig is aan de (eventuele) schade aan een paard? Geldt dat dan voor alle instructeurs? M.a.w. als een paard letsel heeft, door (verkeerd) rijden, is de instructeur dan schuldig?
Karl66 schreef:Joh, het is totaal oninteressant wat er op die site staat. Het enige wat juridisch gezien van belang is, zijn de afspraken, zoals die tussen LE, Bartels en Mischa Koot zijn gemaakt. en aangezien die afspraken niet op de site staan, heeft het weinig zin om naar die site te verwijzen.
. Babootje schreef:Netje schreef:
Hoe jij aan je informatie komt is voor mij niet duidelijk, dus daar kan ik niet vanuit gaan.
russel schreef:Prachtige foto Neetje, ben jij daar ook mee eens, dat je het zo zurig plaatst om een knuppel in het hoenderhok te gooien?
BMHP schreef:thx karl, je ontneemt me het plezier om een leuk stukje te schrijven met een zin.
die vervelende afspraken, daar kijkt de rechter naar.
Het is maar de vraag of de rechter zover komt dat hij naar de kaak gaat kijken.
Ik zelf denk niet dat wij de antwoorden gaan krijgen, via die kant.
De kaakfoto's zijn alleen voer voor discussie, laten we ons dan ook daar mee bezighouden.
Netje schreef:Wellicht kunnen jullie je ook allemaal even storten op de volgende foto:
[ Afbeelding ]
weer een bekende ruiter en bekende stal om te nagelen
om maar even aan te tonen dat foto's geduldig zijn en het moment waarop dit gebeurt niets zegt over feitelijke manier van rijden of training