Springpaard London verkocht voor 8,6 miljoen euro - update

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cil_

Re: Springpaard London verkocht voor 8,6 miljoen euro - update

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 21:15

Staat er ergens in dit topic iets over wat er met de "oudjes met een startprijs van 250 euro" is gebeurd. Of is daar een topic over?

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 21:18

Volgens mij hebben de broers Schröder die overgenomen. Staat op een van de laatste pagina's

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 21:20

Hebben die zoveel ruimte, of zijn dat misschien de nieuwe eigenaren van het landgoed? :+

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 21:21

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 21:22

Enkele oudjes zag ik alsnog voor 3-4 duizend euro afgeslagen zijn. Berlin heeft ook nog veel opgebracht.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 21:32

Heb net bevestiging gekregen dat het inderdaad niet waar is wat betreft london, dus heb nu geen idee wie hem wel gekocht heeft :)
Vandaar dat ik geen Namen genoemd heb hier :)

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 21:51

heidy_wilco schreef:
Volgens mij hebben de broers Schröder die overgenomen. Staat op een van de laatste pagina's

Dat wordt hier wel gezegd, maar is dat al door iemand bevestigd? Zou t wel tof vinden.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 21:56

Ze hebben een bod uitgebracht en zeiden dat ze moesten afwachten of het hun gegund was, staat op de hoefslag of horses ik weet het niet meer.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 22:04

Op horses.nl staat dat er morgen of overmorgen pas gegund gaat worden. Ik denk dat daarna pas bekend wordt gemaakt naar wie alle paarden gaan

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 22:07

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 22:10

bruceandnoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 22:19

oei dit is stiekem toch best heel spannend. ik heb al mijn hoop gevestigd op het Oostenrijkse kamp.
Overigens vrees ik voor Tobalio, ik denk niet dat dat de makkelijkste is om na te rijden, en dat zeg ik met groot gevoel voor understatement :-) ik hou mijn hart vast...

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 22:24

Ik zit de hele tijd de facebookpagina van Glock te bekijken :')

Vond het wel grappig dat die man zei dat London te duur was, had ik nou juist niet verwacht.

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 22:25

heidy_wilco schreef:
Ik zit de hele tijd de facebookpagina van Glock te bekijken :')

Vond het wel grappig dat die man zei dat London te duur was, had ik nou juist niet verwacht.

haha ik ook :P

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 22:26

bruceandnoon schreef:
oei dit is stiekem toch best heel spannend. ik heb al mijn hoop gevestigd op het Oostenrijkse kamp.
Overigens vrees ik voor Tobalio, ik denk niet dat dat de makkelijkste is om na te rijden, en dat zeg ik met groot gevoel voor understatement :-) ik hou mijn hart vast...

Zeker niet de makkelijkste om te rijden idd. Ben ook bang dat de nieuwe eigenaar zich daarop verkijkt.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 22:48

Ja en dan ben ik bang wat ze zullen doen als die continu tegenwerkt. Hoe ze dat willen oplossen..

Nee ben echt benieuwd.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 22:56

Dus het is zeker dat Tobalio niet bij Albert Voorn blijft?

UnlimitedS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 23:02

tienus63 schreef:
In het rtvOost nieuws is iemand aan het woord die voor zijn baas drie paarden heeft gekocht, waaronder Tobalio.

Fragment begint na ongeveer 6 minuten.
http://www.rtvoost.nl/tv/uitzending.aspx?uid=322331

Dat fragmentje is geknipt uit een uitzending van vorige week toen ze hem vroegen naar welke paarden zijn belangstelling uit ging, het is dus niet zeker dat hij ze ook daadwerkelijk gekocht heeft.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 23:09

2mil en nog wat voor dat?
Mijn god dat had ik niet verwacht zo weinig....

Over die veiling kosten enz die kun je als bedrijf zijnde terug krijgen van de belasting of dergelijke ;)
Of in elk geval een deel

Ik ken een paard wat via BVA gekocht is en daar is intotaal nog niet de helft voor betaalt dan dat er op bva staat

En wat gunning betreft ik denk dat de schuldeiser in dit geval een mega groot bedrijf daar niet specifiek na gaat kijken hoor die zien alleen maar geld :j

Ben toch benieuwd naar wie wat gaat en onder welke ruiters ze uitkomen

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 03:23

De Saoedische springruiter Abdullah Al Sharbatly lijkt flink te hebben ingekocht vandaag op de Eurocommerce-veiling. Vanmiddag kwam het bericht dat hij Tobalio zou hebben gekocht al naar buiten, maar vanavond heeft Horses.nl uit betrouwbare bron vernomen dat ook Callahan en Sacramento naar de stallen van Sharbatly vertrekken.

Contendro I-zoon Callahan, die onder Gerco Schröder op internationaal niveau presteerde, werd vanmiddag op 180.000 euro afgeslagen. Sacramento bracht slechts 38.000 euro op, maar de door Wout-Jan van der Schans gereden ruin kampt dan ook met een blessure.

Met Tobalio, Callahan en Sacramento lijkt het erop dat Abdullah Al Sharbatly tenminste drie paarden heeft aangeschaft op de Eurocommerce-veiling, hoewel dit nog niet bevestigd is.

De redactie is druk bezig om de identiteit van de kopers van de Eurocommerce-paarden zoveel mogelijk te achterhalen.

Bron: Horses

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 08:32

UltimOo schreef:
Heb net bevestiging gekregen dat het inderdaad niet waar is wat betreft london, dus heb nu geen idee wie hem wel gekocht heeft :)

bedoelde jij J....? :o

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 08:55

Cryssie schreef:
De Saoedische springruiter Abdullah Al Sharbatly lijkt flink te hebben ingekocht vandaag op de Eurocommerce-veiling. Vanmiddag kwam het bericht dat hij Tobalio zou hebben gekocht al naar buiten, maar vanavond heeft Horses.nl uit betrouwbare bron vernomen dat ook Callahan en Sacramento naar de stallen van Sharbatly vertrekken.

Contendro I-zoon Callahan, die onder Gerco Schröder op internationaal niveau presteerde, werd vanmiddag op 180.000 euro afgeslagen. Sacramento bracht slechts 38.000 euro op, maar de door Wout-Jan van der Schans gereden ruin kampt dan ook met een blessure.

Met Tobalio, Callahan en Sacramento lijkt het erop dat Abdullah Al Sharbatly tenminste drie paarden heeft aangeschaft op de Eurocommerce-veiling, hoewel dit nog niet bevestigd is.

De redactie is druk bezig om de identiteit van de kopers van de Eurocommerce-paarden zoveel mogelijk te achterhalen.

Als dit zo zou zijn heeft Sharbatly flink ingeslagen! Ben erg benieuwd waar alles nu naar toe is gegaan. We wachten in spanning af!

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 09:38

NienSCHaap schreef:
UltimOo schreef:

bedoelde jij J....? :o

haha ja klopt Niena ;)

kerelec

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 10:35

Vandaag of morgen wordt het spul (paarden onroerend goed en inventaris) gegeund. Er bestaat altijd nog een mogelijkheid dat het hele zwikkie buiten de veiling om in 1 keer verkocht gaat worden en er dus in de veiling niets wordt gegund.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 11:34

Cryssie schreef:

Waar maken zich druk over. :(:)