Vingino van Tommie Visser weggehaald uit zijn stal - update3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:14

Babootje schreef:
meiske1577 schreef:
( kennen jullie bv Danielle van Aalderen nog om maar even een voorbeeld te geven?)

Ook "kampers" toch? Die Idool zal toen ook wel voor een deel met zwart geld betaald zijn, dus hoeveel ze er precies voor betaald hebben is niet duidelijk. Misschien ook wel uit een kwekerijtje hier en daar :D
Ook geen mensen waarmee je ruzie zou willen hebben volgens mij. De zaak tegen Van Grunsven is indertijd geschikt. Hoeveel geld daarmee gemoeid is geweest is ook niet bekend.

mbkaatje schreef:
Lekkere ongefundeerde conclusies .... In ieder geval is dat al zo lang geleden, doet nu niet meer ter zake.

Dat het een lange tijd geleden is, wil nog niet zeggen dat de conclusies ongefundeerd zijn.

"Hoewel hij de exacte omvang van de claim op Janssen en Van Grunsven niet wil noemen, gaat het om meerdere tonnen euro’s."

Waarom denk je dat dat nou zou zijn? Overigens is het geen geheim dat een groot deel van de prijs van paarden onder de tafel door wordt geschoven, d.w.z. niet op de factuur komt te staan. Scheelt weer BTW. :D En is het een uitstekende manier om van je zwarte geld af te komen.
En die Danielle van Aalderden is echt geen lieverdje hoor. Was ze nog niet zolang geleden niet gearresteerd voor verboden wapenbezit?

Maar goed, dit is wel erg off topic. On topic maar weer.

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:14

ceasario schreef:
Babootje schreef:
[
Een vuurwapen .
.

Het was toevallig toch geen Glock ? :D

_/-\o_ _/-\o_

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:15

Het komt ook al op sport journaal op ned 1 ! :D

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:16

Babootje schreef:
Een vuurwapen .

ceasario schreef:

_O- _O- _O-

En die mensen waren duidelijk niet Undercover :+

Ladybird
Moderator Algemeen

jansje73 schreef:

Ja dat zal wel, want er is geschoten en een wietplantage + heibel. das wel goed genoeg

PPPeet

Jeetje wat een verhaal zeg! Wat beide partijen doen moeten ze zelf weten maar ik hoop dat het rondom het paard snel rustig wordt....

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:17

Babootje schreef:
Babootje schreef:
Een vuurwapen .

ceasario schreef:

_O- _O- _O-

Whahahhaha _O- :')

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:18

Maar even over die kwekerijen:

Citaat:
Bij het politieonderzoek op en rond en de manege werden vervolgens twee hennepkwekerijen aangetroffen. De stroom die daarvoor nodig was, werd illegaal afgetapt. De politie heeft het paard en een aantal voertuigen in beslag genomen.

Er staat op en rond de manege. Nu heeft het er natuurlijk alle schijn van dat zij daar iets mee te maken hebben, maar het kan dus ook zomaar zijn dat iemand de stroom van hen aftapte voor een kwekerij rond de manege. Op zich, een stal/manege heeft toch al een behoorlijke stroomrekening met al die verlichte bakken, dus valt het minder op als er een kwekerijtje ook van verlicht wordt.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:20

Ladybird schreef:
jansje73 schreef:

Ja dat zal wel, want er is geschoten en een wietplantage + heibel. das wel goed genoeg

Over de wietplantage daar wordt niet over gesproken. Wel dat het paard op een andere stal staat en dat in niet bekent welke stal.
Laatst bijgewerkt door jansje73 op 04-04-14 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:21

Babootje schreef:
Babootje schreef:
Een vuurwapen .

ceasario schreef:

_O- _O- _O-

_/-\o_ :D _/-\o_ :D _/-\o_

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:23

http://www.haarlemsdagblad.nl/regionaal ... _regionaal

En hier staat weer Hennepplantage aangetroffen op manege waar paard werd ontvoerd.
Stroom voor een hennepplantage wordt altijd illegaal afgetapt, d.w.z. om de meter heen. Zodat het energiebedrijf niet ziet dat er abnormaal veel energie wordt gebruikt (wat op een plantage zou wijzen). Kan dus heel goed zijn, dat de eigenaar illegaal stroom aftapt.

"Of er daadwerkelijk met vuurwapens is geschoten, zoals (mede)eigenares Margriet van Beelen beweerde, kon de politie niet bevestigen. ,,We hebben nog geen sporen gevonden die daar op wijzen'', aldus een politiewoordvoerder."

Hebben ze het busje nog niet gezien? :D

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:24

Roxxan schreef:
boyca schreef:
Volgens mij was ik al voor tienen thuis.
Toen was het allemaal al gebeurd.
Echt Bizar dit.

Knap paard Sabje19

en nee ze reden NIET normaal met de trailer, dat ging hard.

Als er op je geschoten word, rijdt je natuurlijk niet rustig aan weg.

Als de situatie zo geweldadig is dan laat je het paard ook waar hij is en red je jezelf en ga je later wel terug met politie ipv een knokploeg. Paard stond goed dus daar geen zorgen om dan toch.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:26

Babootje, ik doelde op dit zinnetje "Die Idool zal toen ook wel voor een deel met zwart geld betaald zijn"
Dat het allemaal wel is voorgevallen weet ik ook wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:29

S_en_Z schreef:
*pakt er popcorn bij*

Nom nom nom..

Wanneer is de volgende aflevering?

Heb ook nog maar "effe lekker een bakkie koffie" ingeschonken, koekje erbij.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:31

inkepink schreef:
apart.....
nu heb ik tommie altijd al een aparte player gevonden en niet echt een 'standaard' dressuurruiter dus heel erg verbaasd ben ik (en mijn omgeving) niet eens. Helemaal nu er ook kwekerijen zijn ontdekt; da's nu eenmaal heel fout volk wat dat doet........

Hoop wel dat paardlief er nu geen trauma's van oploopt, anders heeft misschien mr Wensing gelijk weer een nieuwe zaak? :Y)

Ha, ha, straks vinden ze nog een grote camper, waarin een "crystal meth lab" is gebouwd (denkend aan de serie Breaking Bad) :j :j :j
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-04-14 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:34

jansje73 schreef:

Eindelijk weer eens "paardensport" in het sportjournaal!!! Dat stomme voetbal altijd.

edit: typefoutje
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-04-14 13:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Hé Cayenne, heb je al opslag gekregen voor je werk als crimi-journalist?

Wat een bizar verhaal zeg...

Traiectum

easygoing schreef:
Als de situatie zo geweldadig is dan laat je het paard ook waar hij is en red je jezelf en ga je later wel terug met politie ipv een knokploeg. Paard stond goed dus daar geen zorgen om dan toch.

Ik heb het vermoeden dat beide partijen van het type "zelf oplossen" zijn, en dat ze liever geen 'bemoeienis' van politie hebben, vandaar de knokploeg en wapens. De meeste bokkers zouden inderdaad de politie bellen en het af laten handelen, maar er zijn genoeg mensen in Nederland die de politie niet vertrouwen of vinden dat ze zelf beter/sneller actie kunnen ondernemen, en dat ook doen.

Het hele verhaal wordt bij iedere update vreemder. Ben benieuwd wat het volgende bericht wordt. *pakt popcorn*

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:35

[***] schreef:
jansje73 schreef:

Eindelijk weer eens "paardensport" in het sportjournaal!!! Dat stomme voetval altijd.

Hahaha :')

Eefiepeefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:37

Ik vraag me af hoe ze dat paard de trailer op hebben gekregen. Kan me niet voorstellen dat een paard in zo'n onrustige situatie een trailer in wandelt...

Heel raar verhaal!

Jolien87

Re: Vingino van Tommie Visser weggehaald uit zijn stal - update2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:38

Het gaat hier natuurlijk wel om een paard dat regelmatig op pad gaat dus die zal echt niet moeilijk zijn om op de wagen te krijgen.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:39

[***] schreef:
inkepink schreef:
apart.....
nu heb ik tommie altijd al een aparte player gevonden en niet echt een 'standaard' dressuurruiter dus heel erg verbaasd ben ik (en mijn omgeving) niet eens. Helemaal nu er ook kwekerijen zijn ontdekt; da's nu eenmaal heel fout volk wat dat doet........

Hoop wel dat paardlief er nu geen trauma's van oploopt, anders heeft misschien mr Wensing gelijk weer een nieuwe zaak? :Y)

Ha, ha, straks vinden ze nog een grote camper, waarin een "crystal meth lab" is gebouwd (denkend aan de serie Breaking Bad) :j :j :j

Ah, je weet maar nooit waar het toe leidt. Coke schandaal in de wedstrijdsport.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:39

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-04-14 13:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:40

Traiectum schreef:
easygoing schreef:

Ik heb het vermoeden dat beide partijen van het type "zelf oplossen" zijn, en dat ze liever geen 'bemoeienis' van politie hebben, vandaar de knokploeg en wapens. De meeste bokkers zouden inderdaad de politie bellen en het af laten handelen, maar er zijn genoeg mensen in Nederland die de politie niet vertrouwen of vinden dat ze zelf beter/sneller actie kunnen ondernemen, en dat ook doen.

Het hele verhaal wordt bij iedere update vreemder. Ben benieuwd wat het volgende bericht wordt. *pakt popcorn*

Uh, er staat toch in de OP dat Tommie al contact had met zijn advocaat? Die heeft een brief gestuurd naar Van Beelen en daarop volgde dit.

Wat een aannames hier allemaal zeg.

Babootje: Daniëlle is niet gearresteerd wegens verboden wapenbezit hoor. Beetje raar om daar hier over te beginnen, helemaal wanneer je het verhaal ook niet weet en het dus gaat lopen verdraaien voor spektakel en aannames. :+