astriidj schreef:
Ooooh Bert, gestoorde vent is het toch! Haahahaha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
listiglistje schreef:Nicole schreef:
En weer bitloos en boomloos, daar gaan alle Boktcomplottheoriën
over onze dresuurtoppers dat het allemaal maar Rollkur geschop-en getrek is
listiglistje schreef:
Ashley5760 schreef:Er xijn maar weinig leuke bij maar sommige hebben echt hun best gedaan
Ben inderdaad benieuwd naar die van adelinde.
Schoentje op bokt is er ook een aan het maken, dus dat is nog even afwachten! Zij was ook genomineerd.
Iris82 ik ben met wat ruiters vrienden en dat is allemaal ons kent ons dus als die onderling like krijg ik dat ook bij nieuws heb ze bijna allemaal wel gezien. Sommige maar 2seconde overigens
BOKTMANDYY schreef:Ashley5760 schreef:Er xijn maar weinig leuke bij maar sommige hebben echt hun best gedaan
Ben inderdaad benieuwd naar die van adelinde.
Schoentje op bokt is er ook een aan het maken, dus dat is nog even afwachten! Zij was ook genomineerd.
Iris82 ik ben met wat ruiters vrienden en dat is allemaal ons kent ons dus als die onderling like krijg ik dat ook bij nieuws heb ze bijna allemaal wel gezien. Sommige maar 2seconde overigens
Ah wat leuk dat bianca er ook een aan het maken is, zal die vast wel via fb krijgen haha, vast met het gekste paard van dings
anneliesdj schreef:dees_daan schreef:Ik heb geen verstand van koeien maar deze is toch nog niet volwassen?
Lijkt mij 1,5 jaar zo'n beetje.
Ik denk dat hij het niet met een volwassen koe heeft aangedurfd
Dat is wel de leukste die ik tot nu toe gezien heb!