Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eline schreef:Als het goed is is het probleem dat mensen soms werden teruggestuurd naar de hoofdpagina van Bokt nu opgelost. Dank jullie wel voor het melden.
En wat leuk om al die enthousiaste reacties te lezen! Wat denken jullie, volgend jaar paasontbijtjes van Biks&Bytes stellen?
pino85 schreef:Zo, ik dacht laat ik me hier eens registreren( kom van tweakers.net)
Het is wel echt een leuke opzet moet ik zeggen, de chatnamen zijn kloppend etc dus echt goed gedaan.
Helaas krijg ik steeds de melding er is geen match gevonden en andere fout codes dus dat is wel jammer voor me![]()
Moet zeggen dat ik denk dat zo'n opzet als het serieus zou zijn wel eens goed zou kunnen werken, paardenliefhebbers met IT mensen!
Zelf rijd mijn zusje op een paard in de manege en zelf ben ik eigenlijk wat bang voor paarden
Ben ooit getrapt door een Belgische knol toen ik jonger was en kan je zeggen dat was geen prettige ervaring( en ik liep niet achter hem door) maar verder paarden zijn wel mooie beesten!
Buiten dit, kom als jullie willen maar eens langs op tweakers( en het forum GoT), veel informatie ook over zaken die jullie wellicht interessant vinden
Eline schreef:Als het goed is is het probleem dat mensen soms werden teruggestuurd naar de hoofdpagina van Bokt nu opgelost. Dank jullie wel voor het melden.
En wat leuk om al die enthousiaste reacties te lezen! Wat denken jullie, volgend jaar paasontbijtjes van Biks&Bytes stellen?