ariatje schreef:Het leek meer op eens "lekker even stunten" dan serieus aan het werk zijn.
Nou ken ik jouw achtergrond verder niet, maar ik ben eigenlijk wel heel benieuwd op basis waarvan je dat beoordeelt?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
10y schreef:Maar beste mensen, om terug te komen op het topic. De vraag is nu, wat en wie was er eerst. Zolang als ik me kan herinneren en dat is al héél erg lang worden daar militaire oefeningen gehouden. Het is ook militair oefenterrein daar.
Airnt schreef:het is wel een kwestie van niet dingen in eigen hand nemen en het gedrag van je paard afhankelijk maken van factoren buiten jezelf. dat is onhandig, onvielig, onvolwassen, irreel.
Defensie is VEEL te compromisgezind, helaas.
FlyAway schreef:Wat dacht je van de militaire oefenterreinen of de noordzee? Nederland oefent regelmatig in het buitenland, waar wel de ruimte is voor dit type oefeningen. Mogelijkheden genoeg om dit niet boven de dichtbevolkte gebieden in Nederland te doen.
ajockeydream schreef:FlyAway schreef:Wat dacht je van de militaire oefenterreinen of de noordzee? Nederland oefent regelmatig in het buitenland, waar wel de ruimte is voor dit type oefeningen. Mogelijkheden genoeg om dit niet boven de dichtbevolkte gebieden in Nederland te doen.
En waar moeten ze dat dan van betalen ? Elke oefening even een paar teams over laten vliegen naar het buitenland met spullen en al.. ?
En dan maar zeuren (de meeste mensen) dat er te veel geld word uit gegeven aan Defensie, maar ze moeten wel maar even naar het buitenland voor een eendaagse oefening ?
Barcelano schreef:ajockeydream schreef:
En waar moeten ze dat dan van betalen ? Elke oefening even een paar teams over laten vliegen naar het buitenland met spullen en al.. ?
En dan maar zeuren (de meeste mensen) dat er te veel geld word uit gegeven aan Defensie, maar ze moeten wel maar even naar het buitenland voor een eendaagse oefening ?
Mensen die dit soort uitspraken doen snappen het doel niet van deze oefening![]()
Namelijk Tactisch leren vliegen en dat heeft geen zin boven lege vlaktes...
Plus wat Ajockydream zegt: Kost nog meer geld..
Gini schreef:Fly away, en de pro-defensie mensen zijn de enigen die aannames doen? Van een gekleurde bril gesproken.
Gini schreef:Ik heb het niet specifiek over jou. Heel dit topic druipt van de aannames, van beide zijden. Alleen tik je daarvoor de pro-defensie mensen op de vingers.
PS: Excuseer mij voor het hokjesdenken, maar is even makkelijk in de verwoording.
Gini schreef:Ik heb het niet specifiek over jou. Heel dit topic druipt van de aannames, van beide zijden. Alleen tik je daarvoor de pro-defensie mensen op de vingers.
PS: Excuseer mij voor het hokjesdenken, maar is even makkelijk in de verwoording.
Edit: heel leuk, FlyAway, dat je je berichten naderhand nog veranderd.
ariatje schreef:Oh zie nu dit topic pas....
Kennelijk ben ik niet de enige gedupeerde.
Hoewel ze bij ons niet zó laag overvliegen is het laag genoeg om de paarden angst aan te jagen.
Normaal gesproken niet zo'n ramp maar wel als de bodem strak bevroren is.
Gevolg! Hier een hengst aan de kletter ( die echt niet snel ergens van onder de indruk is ) gaat onderuit en staat nu (fijn dank u wel) met een peesblessure! Nu ben ik niet iemand die meteen bij de luchtmacht op de stoep staat om verhaal te halen, maar dit laagvliegen was wel een beetje te absurd. Het leek meer op eens "lekker even stunten" dan serieus aan het werk zijn.
Wat betreft de manegehoudster, werkelijk te zot voor worden zoals ze daar overvliegen. Geen idee of ze "direct" aan de vliegbasis woont maar als dat niet het geval is heeft ze wat mij betreft alle recht van protesteren!
Gini schreef:Ik lees jouw posts zeer zeer zeer goed, FlyAway, maar ik kan er niets aan doen als jij die posts in korte tijdspanne verandert.