Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gulpje schreef:En als het hele privéleven van Isabell is uitgekauwd en uitgespuugd, alle ophoudingen in het filmpje door en door zijn geanalyseerd gaat het nu over de uitdrukking lol met je knol. Waar je je druk om kan maken zeg. Geryon zal een drukke job hebben met het helpen van onwetende mensen die niet weten of hun paard er wel lol in heeft.
Electra63 schreef:swartbeessie schreef:Nou, sorry ik niet.
Dit is gewoon rellen en met z'n allen op 1 persoon. Ik heb zeker wel humor, maar dit gaat me te ver.
Mij vraag is niet bedoeld om te rellen. Maar wat is lol met je knol? Daar verschillen de meningen over.
swartbeessie schreef:Problematisch van je vraag is dat het een ethisch vraagstuk is, want dan kun je terechtkomen of topsport met dieren eigenlijk wel moreel ok is. Aangezien profi filosofen al worstelen met ethiek, weet ik niet of die discussie wel aan bokt besteed is. Als ik over dit soort dingen na denk, is dat ten dele gewoon om mezelf uit te dagen. De vanzelfsprekende thema's eens om te draaien, al is het alleen in theorie.
Electra63 schreef:swartbeessie schreef:Nou, sorry ik niet.
Dit is gewoon rellen en met z'n allen op 1 persoon. Ik heb zeker wel humor, maar dit gaat me te ver.
Mij vraag is niet bedoeld om te rellen. Maar wat is lol met je knol? Daar verschillen de meningen over.