RivaldoX schreef:Die mensen kunnen aan het eind van de dag geen 'oeh' of 'aah' meer uitspreken denk ik haha nee indd echt zo grappig, balk; oeehhh, ahhh
tjee ze maken veel strafpunten zeg.. zal wel heel moeilijk worden voor nl dus.. hard duimen want ze kunne het
Cayenne schreef:Strafpunten vliegen nog in de rondte, zojuist James Paterson-Robinson met Lanosso: 13 strafpunten.Niet verklappen!Bij ons moet hij nog beginnen!
cindy1000 schreef:RivaldoX schreef:Die mensen kunnen aan het eind van de dag geen 'oeh' of 'aah' meer uitspreken denk ik haha nee indd echt zo grappig, balk; oeehhh, ahhh Ja haha
S_zanne schreef:Cayenne schreef:Strafpunten vliegen nog in de rondte, zojuist James Paterson-Robinson met Lanosso: 13 strafpunten.Niet verklappen!Bij ons moet hij nog beginnen!jij loopt achter
Chernique schreef:Ja ik heb wel gelijk bij NOS. Veel gehijg van die paarden en oeh en ah van de mensen En de balken die vallen niet te vergeten *toink*
sooo ik snap wat ze bedoelen met enorm groot springende paarden. ZIe nu een amazone (weet niet wie) bij wie dit ook zo is en dus gaat het fout in de 3 sprong
Ludique96 schreef:Chernique schreef:Ohja en je hoort elke plons van de waterbak Ja paarden denken BOMMETJE Hahahaha ja! Ohja idd, alle vallende balken!