Nieuw design voor Bokt.nl

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 11:06

Nu staat alles een beetje door elkaar heen,en me naam en avatar verdwijnt als ik op het pijltje klik.
Ook het envelopje verdwijnt dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 11:22

deflin schreef:
Ik krijg elke keer foutmeldingen bij het openen van alle pagina's.

* in internet Explorer is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.

En dan : u kunt niet teruggaan naar bokt.nl deze website wordt niet door iE hersteld. Omdat er een blijvend probleem is met de website.

Dit krijg ik ook elke keer. Als ik niet de pech heb dat pagina gewoon wordt afgesloten. Vind het niet bepaald handig... moet per bericht ongeveer 3-4 pogingen doen om hem geplaatst te krijgen en de internetpagina elke keer op nieuw opstarten.

Er staat nu elke keer gewoon reclame tussen de posten door? Zoals voor heen wanneer je niet was ingelogt. Vind dat nog al commercieel ogen en de reclame is behoorlijk overheersend? :=

Eline

Re: Nieuw design voor Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 11:24

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 11:25

BART: Ik heb een print gemaakt van hoe het er bij mij uitziet:

Het eerste plaatje is een kopie met Screenhunter:
Afbeelding

De plaatjes hieronder zijn printscreens maar die kon ik alleen maar uploaden nadat ik er een scan van gemaakt heb.

Zo zie je dus alle lege plekken - dit is dus via IE - en moet je echt vanaf bovenaan naar beneden scrollen wil je weer wat tekst tegenkomen en op een groot scherm is dat best irritant.

Afbeelding

Het is vermoedelijk een browser probleem want via Chrome krijg ik een keurige pagina met de tekst netjes na elkaar - dat ziet er prima uit en van mij mag dat blijven:

Afbeelding

Nu wil ik best voortaan Bokt bzoeken via Chrome... maar daar doet zich nu het probleem voor dat ik niet kan inloggen. Ik krijg de melding dat mijn account al actief is maar ik kan dus niet bij mijn eigen berichten: als ik dat aanklik wordt ik verzocht in te loggen.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 11:26

Ik heb precies dezelfde pagina als Jannepauli [de bovenste pagina].

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 11:47

Bij mij is het probleem opgelost!!!!

Boven in het scherm staat een comptabiliteitsicoon: als je dat aanklikt komt de hoofdpagina er uit te zien zoals Bart het bedoeld heeft:

Afbeelding

In de adresbalk waar je http://www.bokt.nl ziet staan, zie je rechts een aantal icoontjes: klink op het derde icoontje van rechts en 'hey presto!!' je krijgt het nieuwe scherm in al z'n glorie te zien. :D

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 11:49

Wat mij ook opviel is dat op de Markt je een envelopje met een 0 hebt en de rest van bokt alleen maar dat envelopje.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 11:51

Ik word er echt knetter gek van dat die steeds een foutmelding geeft of dat internet niet meer werkt en vernieuwd moet worden.
Word er dus niet leuker van zo om op bokt te gaan alles duurt 2 keer langer en vooral als ik reactie's wil plaatsen moet ik de tekst gewoon kopieren omdat ik het ander weer opnieuw kan gaan typen.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 11:57

@NienSCHaap; welke browser heb je, heb je virusscanners of firewalls actief? Heb je nog bijzondere browser toolbars of add-ins geinstalleerd? In de standaard browsers krijg ik geen foutmeldingen of crashes. Ook is een crash (in theorie) iets dat niet door een browser veroorzaakt kan worden. Als dat wel zo is dan is de kans heel erg groot dat je iig flink achterloopt wat updates betreft (en dus een beveiligingsrisico loopt).

@Jannepauli; dat is heel erg niet zoals het hoort. Als ik me niet vergis is het mogelijk om de compatibiliteitsmodus vanuit Bokt uit te schakelen, ik ga daar zo even naar kijken.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 12:03

Ik moet wel kwijt dat ik de advertenties van de Markt niet echt mooi geplaatst vind. (Op Home dus).
Het hangt er een beetje onder, de afbeeldingen zijn zo groot dat het gewoon lomp word en je houd links nu een lege ruimte over? Is het niet mooier om dat door te trekken van links naar rechts en de afbeeldingen iets kleiner te maken?

Ik dacht eerst dat het spam was ofzo :=.

Correctie: Zie nu pas dat er een lichtblauwe achtergrond achter de blokjes staan.. Die zie ik dus amper op mijn scherm.
Verder is de wit ruimte rechts ook een beetje onbeduidend. Het is net alsof de verdeling niet helemaal lekker is gelukt?

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 12:08

BartVB schreef:
@NienSCHaap; welke browser heb je, heb je virusscanners of firewalls actief? Heb je nog bijzondere browser toolbars of add-ins geinstalleerd? In de standaard browsers krijg ik geen foutmeldingen of crashes. Ook is een crash (in theorie) iets dat niet door een browser veroorzaakt kan worden. Als dat wel zo is dan is de kans heel erg groot dat je iig flink achterloopt wat updates betreft (en dus een beveiligingsrisico loopt).

op de computer waar ik nu op zit, gebruiken we internet explore 8.0 op een andere comp gebruiken we firefox.
Maar of ik nu op mijn mobiel, tablet of welke computer thuis zit heb het allemaal.
Heb geen virusscan of firewalls actief staan op het moment, virusscan heb ik dusdannig al uitgeschakkeld.
Ik heb werkelijk veder geen idee O:) zo'n held met computers ben ik niet.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 12:15

BartVB schreef:
@Jannepauli; dat is heel erg niet zoals het hoort. Als ik me niet vergis is het mogelijk om de compatibiliteitsmodus vanuit Bokt uit te schakelen, ik ga daar zo even naar kijken.

Doe maar niet - bij mij is het nu helemaal goed!!
Gewoon één keer op het compt.-icoontje klikken en het is opgelost ( blijft ook goed als je weer uitlogt)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 12:16

@Jannepauli
Ik heb gedaan wat je zei,en idd. nu is het bij mij ook helemaal goed.Ook het menu is nu normaal.

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 12:20

Judith_ schreef:
deflin schreef:
Ik krijg elke keer foutmeldingen bij het openen van alle pagina's.

* in internet Explorer is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.

En dan : u kunt niet teruggaan naar bokt.nl deze website wordt niet door iE hersteld. Omdat er een blijvend probleem is met de website.

Dit krijg ik ook elke keer. Als ik niet de pech heb dat pagina gewoon wordt afgesloten. Vind het niet bepaald handig... moet per bericht ongeveer 3-4 pogingen doen om hem geplaatst te krijgen en de internetpagina elke keer op nieuw opstarten.

Er staat nu elke keer gewoon reclame tussen de posten door? Zoals voor heen wanneer je niet was ingelogt. Vind dat nog al commercieel ogen en de reclame is behoorlijk overheersend? :=

Hier heb ik dus ook last van, alleen op mijn tablet doet bokt het normaal voor de rest nergens. Word er niet blij van...

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 12:24

Ben ik dan de enige die nergens reclame heeft gezien? -O-

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 12:26

Enyaa schreef:

Heel af en toe bij foutmeldingen komt het bij mij wel eens na de eerste reactie te staan.
De balk die normaal onder in de pagina staat met reclame staat dan ineens tussen de eerste en tweede reactie.
dat is het enige, meer reclame zie ik ook niet ;)

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 12:27

@Theeglas: Welke browser + versie gebruik je?

@NienSCHaap: Huh? Firefox crashed als je Bokt.nl opent? Dat is echt heel (heel, heel) erg raar. Al helemaal als het op meerdere computers en tablets mis gaat?

@Jannepauli; ik heb het toch gedaan :) Compatibiliteitsmodus wordt nu automatisch uitgezet bij gebruikers van Internet Explorer. Hoop mensen die niet (bewust) van het bestaan van dat knopje weten.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 12:27

NienSCHaap schreef:
Enyaa schreef:

Heel af en toe bij foutmeldingen komt het bij mij wel eens na de eerste reactie te staan.
De balk die normaal onder in de pagina staat met reclame staat dan ineens tussen de eerste en tweede reactie.
dat is het enige, meer reclame zie ik ook niet ;)

:j maar die balk stond er altijd al bij mij :) Verder heb ik hem nog niet op een andere plek gezien. Gelukkig.

joanne999

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 12:28

Ik vind het wel even wennen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 12:29

Startte internet op, kwam op bokt en ik was uitgelogd (sta altijd automatisch aangemeld), druk op inloggen ben ik ineens wel ingelogd?

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 12:32

Dat heb ik nu ook vaak Fiffil.

Ik ben even een week op vakantie en gelijk hebben ze bokt veranderd. *tsssss*

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 12:33

BartVB schreef:
@NienSCHaap: Huh? Firefox crashed als je Bokt.nl opent? Dat is echt heel (heel, heel) erg raar. Al helemaal als het op meerdere computers en tablets mis gaat?

Op me mobiel leek het eerst goed te gaan mee kreeg net al steeds ook ERROR! en alleen bij bokt.
maar me stiefbroertje komt vanmiddag en die ging wel even kijken, ik zal wel iets fout doen :o haha

Enyaa schreef:
:j maar die balk stond er altijd al bij mij :) Verder heb ik hem nog niet op een andere plek gezien. Gelukkig.

Haha normaal bij mij ook niet hoor, maar nu met de 'problemen' komt die wel eens op een apparte plek te staan.
(de balk stond er bij mij ook altijd wel)

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 12:40

ik moest even kijken en wennen maar ik vind het leuk geworden!

edit;
@fiffil;
de eerste keer met het nieuwe bokt had ik het ook,

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 12:47

Ik heb het nu wel vaker, zat ook in de bèta versie maar toen was het opgelost. Nu doet 'ie het weer af en toe.

Freedom007

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 12:58

*\o/* Ziet er goed uit!!! Lekker strak en modern! Toppie