Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deflin schreef:Ik krijg elke keer foutmeldingen bij het openen van alle pagina's.
* in internet Explorer is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.
En dan : u kunt niet teruggaan naar bokt.nl deze website wordt niet door iE hersteld. Omdat er een blijvend probleem is met de website.
BartVB schreef:@NienSCHaap; welke browser heb je, heb je virusscanners of firewalls actief? Heb je nog bijzondere browser toolbars of add-ins geinstalleerd? In de standaard browsers krijg ik geen foutmeldingen of crashes. Ook is een crash (in theorie) iets dat niet door een browser veroorzaakt kan worden. Als dat wel zo is dan is de kans heel erg groot dat je iig flink achterloopt wat updates betreft (en dus een beveiligingsrisico loopt).
BartVB schreef:@Jannepauli; dat is heel erg niet zoals het hoort. Als ik me niet vergis is het mogelijk om de compatibiliteitsmodus vanuit Bokt uit te schakelen, ik ga daar zo even naar kijken.
Judith_ schreef:deflin schreef:Ik krijg elke keer foutmeldingen bij het openen van alle pagina's.
* in internet Explorer is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.
En dan : u kunt niet teruggaan naar bokt.nl deze website wordt niet door iE hersteld. Omdat er een blijvend probleem is met de website.
Dit krijg ik ook elke keer. Als ik niet de pech heb dat pagina gewoon wordt afgesloten. Vind het niet bepaald handig... moet per bericht ongeveer 3-4 pogingen doen om hem geplaatst te krijgen en de internetpagina elke keer op nieuw opstarten.
Er staat nu elke keer gewoon reclame tussen de posten door? Zoals voor heen wanneer je niet was ingelogt. Vind dat nog al commercieel ogen en de reclame is behoorlijk overheersend?
Enyaa schreef:Ben ik dan de enige die nergens reclame heeft gezien?
NienSCHaap schreef:Enyaa schreef:Ben ik dan de enige die nergens reclame heeft gezien?
Heel af en toe bij foutmeldingen komt het bij mij wel eens na de eerste reactie te staan.
De balk die normaal onder in de pagina staat met reclame staat dan ineens tussen de eerste en tweede reactie.
dat is het enige, meer reclame zie ik ook niet
BartVB schreef:@NienSCHaap: Huh? Firefox crashed als je Bokt.nl opent? Dat is echt heel (heel, heel) erg raar. Al helemaal als het op meerdere computers en tablets mis gaat?
Enyaa schreef:maar die balk stond er altijd al bij mij
Verder heb ik hem nog niet op een andere plek gezien. Gelukkig.