Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En weet je wat? Als Anky van Grunsven meedoet verdient zij ook haar eigen inrijterrein, want zij heeft al 3 olympische medailles.
Als we dan toch bezig zijn dan ook nog maar een eigen inrijterrein voor Werth, vanwege het dopingschandaal.
Want ook zij staan in de belangstelling altijd.
Wuis schreef:Ik hoop trouwens dat Charlotte Dujardin volgende keer ook haar eigen inrijterrein krijgt, ze heeft tenslotte een nieuw wereldrecord gereden.En weet je wat? Als Anky van Grunsven meedoet verdient zij ook haar eigen inrijterrein, want zij heeft al 3 olympische medailles.
Als we dan toch bezig zijn dan ook nog maar een eigen inrijterrein voor Werth, vanwege het dopingschandaal.
Want ook zij staan in de belangstelling altijd.
Famke160301 schreef:Fijn dat t nu goed gaat, voor zowel MAR als Totilas!
Over t stanggebruik. Als een stang ver doorslaat wil dat niet zeggen dat ie ook hard inwerkt. Hangt af van hoe strak de kinketting zit. Zit die heel los, dan werkt de stang pas heel laat in en slaat de stang dus ver door. Zit de kinketting heel strak, dan werkt ie bij t minste of geringste beweging van de teugel al in. Kijkt wel mooi zo'n stang die netjes recht blijft, maar misschien werkt ie dan wel veel harder in als een stang die doorslaat...
Bandida schreef:gummie schreef:Maar goed dat paarden geen gezichtsuitdrukking hebben...
Euh?
Voornamelijk pech voor de paarden dat zo veel ruiters niet eens de gezichtsuitdrukkingen van paarden kunnen lezen.

jovelas schreef:Ik vind het knap dat ie zich weer herpakt heeft, na al de kritiek.
Wel ben ik van mening dat de rust in de proef nog wat meer getoond mag worden, onder Edward Gal was dat veel beter. Komt misschien ook omdat Rath behoorlijk wat groffer is in de hulpen waardoor ook vooral de (zigzag)gallopappuyementen wat slordig en gehaast zijn. Ik vind dat Totilas in het strekken af en toe het linker been verder zet dan de rechter, lijkt me niet goed. Meer mensen die dat op is gevallen of ben ik nou blind?
ashley1 schreef:1 van de (Duitse) reacties van die facebookpagina: Die Rollkur neu erfunden. Hier setzt sich eindeutig die holländische Handschrift durch. Peinlicher geht es nicht mehr. Wenn es soweit ist, sollte man aus dem internationalen Sport abtreten. Das ist der Beweis, dass Rath keinen Rat mehr weiß im Umgang mit Totilas.
Als hij dat prettig vindt, prima! Nieet moeilijk doen!