Demy_x schreef:Het wordt nu ook genoemd over de achterhand.Ik wou net zeggen, ze zijn het met ons eens.
Sientje schreef:Zo zeg, zal Balkenende blij zijn dat 'ie bij IB zit en niet nu bij een zekere persconferentie... Hahaha inderdaad een stuk beter
Sientje schreef:Sjeez wat is dit paard gretig!!! I like! Maar de rust mist idd wel, heb je volkomen gelijk in.Ja zit inderdaad wel wat in
Vind de appuyementen in passage nou niet echt wat.. Ook vind ik t paard een beetje té expressief, wild ofzo.
Caira schreef:Ik vind hem zo vluchtig, hij mist rust en takt.Vind ik ook, dat stukje er nog bij en dan wordt het een heule goede.
Aranel schreef:Vind de appuyementen in passage nou niet echt wat.. Ook vind ik t paard een beetje té expressief, wild ofzo.Ik had het idee dat ie achter een fractie eerder deed, wat een tegenstelling met de vorige... Maar kan ook door camerahoek komen.
Aranel schreef:Vind de appuyementen in passage nou niet echt wat.. Ook vind ik t paard een beetje té expressief, wild ofzo.Vind dat ook niet erg spannend.Wel een onwijs gaaf beest!Edit: krijgen jullie ook een mooie rode balk boven je stream?