Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:25 kg zijn flinke balen, ik heb 16 kg voor 5 euro...en 21 kg was 6 euro.
Breghje schreef:Ik heb gehoord, moet het nog op één of andere manier navragen, maar ik dacht dat het uit dit topic kwam dat er stro uit Polen gehaald wordt/werdt. Volle vrachtwagen met goederen heen, en dan ipv leeg gevuld met stro terug. Weet iemand daar meer van?
vuurneon schreef:Breghje schreef:Ik heb gehoord, moet het nog op één of andere manier navragen, maar ik dacht dat het uit dit topic kwam dat er stro uit Polen gehaald wordt/werdt. Volle vrachtwagen met goederen heen, en dan ipv leeg gevuld met stro terug. Weet iemand daar meer van?
Nee, nog niet gehoord, hier gaan alleen de sloopauto's nog naar polen
Breghje schreef:Ik heb gehoord, moet het nog op één of andere manier navragen, maar ik dacht dat het uit dit topic kwam dat er stro uit Polen gehaald wordt/werdt. Volle vrachtwagen met goederen heen, en dan ipv leeg gevuld met stro terug. Weet iemand daar meer van?
MiniLoe schreef:Breghje schreef:Ik heb gehoord, moet het nog op één of andere manier navragen, maar ik dacht dat het uit dit topic kwam dat er stro uit Polen gehaald wordt/werdt. Volle vrachtwagen met goederen heen, en dan ipv leeg gevuld met stro terug. Weet iemand daar meer van?
heb ik ook gelezen, volgens mij idd dit topic maar ging het niet om vrachtwagens uit spanje en frankrijk?
maargoed het is natuurlijk een optie maar de prijzen worden daardoor erg duur vanwege het vervoer van ver maar beter dan totaal niets meer....kan ze niet op stenen zetten