Wat afschuwelijk, ik hoopte zo dat ze toch nog vooruit zou gaan, maar dan dit nieuws. Wat vreselijk voor die ouders en alle andere vrienden en familie.
Wat een vreselijk bericht en een nachtmerrie van iedere ouder...
Veel sterkte toegewenst aan ieder die haar lief had !
peterstam
Geplaatst: 06-06-11 19:37
Ik beloofde vanmiddag nog even te updaten, na al de geruchten. Maar ze is, zoals jullie inmiddels al wisten inderdaad overleden. Verschrikkelijk! Ook ik wens alle nabestaanden, vrienden en kennissen ontzettend veel sterkte toe om dit te kunnen verwerken. heb er geen woorden voor!
Wat een verschrikkelijk nieuws!!! Heel veel sterkte toegewenst voor haar familie vrienden en iedereen die haar gekend heeft.
slimmerik
Geplaatst: 06-06-11 19:40
Peter bedankt voor je bericht(en).
Ik zag dat de 112 hulpdienst die ter plaatse zijn geweest ook nog een condoleance geplaatst hebben. Die zullen zich ook heel rot voelen. Hebben er zoveel aan en voor gedaan en dan ontglipt ze nog. Verschrikkelijk.
Heel heel veel sterkte voor de nabestaanden. Echt vreselijk dit!! Zo jong en dan door een lullig ongeluk om het leven komen. RIP!
potverdikkie
Geplaatst: 06-06-11 20:09
Jemig.......had gehoopt op een andere update net als iedereen denk ik. Heb zelf een 14 jarige dochter, moet er niet aan denken!!
Ik wens de familie en alle nabestaande, vrienden, vriendinnen, alle sterkte toe bij het verwerken van dit grote verlies. Hoop dat ze haar rust zal vinden. Verschrikkelijk dit............