Navidad schreef:Embe schreef:'ik ga properen te starten waar Edward eindigde' is dus geheel niet gelukt. Het was een wedstrijd met een klein deelnemersveld waar niemand zijn eerste paard startte. Ik ben van mening dat als je zulke uitspraken doet je onprofessioneel bezig bent en als je serieus genomen wilt worden op wereldbeker niuveau je echt wel wat meer moet laten zien.
Hier ben ik het volledig mee eens. Ik mag daarbij hopen dat die nog op dat niveau kan komen.. Ik vind toot eigenlijk best wel achteruit gegaan.. Paard is strak in de bovenlijn en combinatie is te gespannen. Ondanks die camera's. maar vergeet niet mensen, het is geen verplichting geweest om dit paard te rijden, het is een eigen keuze, waar hij heel bewust van was.. Dus nu kunnen de mensen wel zeggen, spanning ivbm camera's media en pers, en zeer veel belangstellenden... wat had die anders moeten verwachten??
Waarom mag die jongen niet nerveus zijn? Is dat een doodzonde of zo? Ook Rath is een mens, geen machine zonder emoties.