Ayasha schreef:op sarabande, niet gezien dat jij ook gereageerd had.
Geeft niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Ayasha schreef:Omdat mensen die af gaan op wat PS zegt ook speculeren volgens jou dus.
Nee beter lezen, op wat PS tegen de pers zegt.
Geen zinnig mens zal denken dat hij tegen de pers zegt dat Toot inmiddels een ruin is, dat zou hem nogal wat inkomsten schelen
Maar niet iedereen is zinnig zo te zien
Ayasha schreef:joyce B schreef:Het gaat niet om spectaculair, het ziet er gewoon niet fijn ontspannen over de rug uit...
Hij lijkt heel wat spieren kwijt te zijn en wordt niet fijn laag en rond gereden, meer erg hoog opgericht met holle rug...
Dat lage ronde rijden doet wel veel goeds voor de bovenlijn spieren... Als dit standaard training is, dan is een aantal lessen nemen van Edward misschien toch wel verstandig...
peerd is herstellende en heeft voor het eerst gedekt, we eten allemaal nog hoe Gribaldi was na het dekken
en niet alle foto's zijn slecht. Van Gal en Toot zijn ook een boel slechte te vinden. Holle rug deed Toot onder Gal ook al. En dat het niet op foto staat betekent niet dat ze het niet doen.
Ayasha schreef:lees je de rest er na anders ook effe ipv te reageren als een kip zonder kop?
Ik bedoelde een eerst onbeperkt dekseizoen (goed de prijs is hoog maar eerder werd ook al beweerd dat er vast meer fokkers waren die zich daardoor niet laten afschrikken.)
hetty007 schreef:Wie er ook op Totilas rondtrijd, zal het toch nooit goed kunnen doen.
Zelfs de man die hem heeft opgeleid was volgens vele slecht bezig!
Het raakt mensen denk ik omdat we bijna allemaal een goede band hebben met onze paarden.
als je zoiets triest ziet dat een combi, die zoveel voor elkaar heeft gebokst uit elkaar wordt gehaald, dan grijpt dat die mensen aan (mij ook)!
Ik denk dat daarom de mensen ermee bezig blijven.
Totilas is en blijft een imposant paard, wie er dan ook op zit.
Gewoon afwachten en genieten straks, en ja hij zal vast wel veranderd zijn!
De 1 zal denken goh dit is beter zo, en de ander niet.
Ik ben erg benieuwd!
foto's vertellen niet het hele verhaal (ook al schrik ik van de standfoto van zijn rug) als iemand van mij 100 rijfoto's maakt.
Vaak kunnen er dan wel een kleine 70 van weg omdat die lelijk zijn!
We zullen het wel zien.
Citaat:Vorig jaar werd op de Nationale Veulenveiling Prinsjesdag een embryo geveild met het beste dressuurbloed dat de Nederlandse fokkerij te bieden heeft. Met Totilas als vader en Reine B als moeder waren de verwachtingen hoog gespannen.
Bij de koopsters, twee Duitse dames uit de buurt van Berlijn, werd afgelopen weekeinde, drie weken na de uitgerekende datum, een zeer mooi hoogbenig, bruin hengstveulen geboren.
Bron: prinsjesdagveiling.nl/ horsetelex
X_Linz_X schreef:http://www.youtube.com/watch?v=RdQnauFz ... ure=fvwrel
de bovenste is engels getypt, maar berlin in de naam, ook duits dus waarschijnlijk
X_Linz_X schreef:http://www.youtube.com/watch?v=RdQnauFz ... ure=fvwrel
de bovenste is engels getypt, maar berlin in de naam, ook duits dus waarschijnlijk
setteke schreef:X_Linz_X schreef:http://www.youtube.com/watch?v=RdQnauFz ... ure=fvwrel
Wat een leuk filmpje (trouwens ook geweldige muziek erbij).
Het commentaar gaat er vooral over, dat Totilas zijn nek niet als hoogste punt draagt. Ik ga er ook maar vanuit, dat het jaloezie is.