Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
giotto schreef:Heb juist op Facebook gelezen dat de paarden het goed doen momementeel.
Ik vraag me af wat er in godsnaam door je kop gaat als je die dieren zo toetakelt...wat drijft een mens om zoiets te doen?
Hopelijk hebben ze de juiste man te pakken en krijgt hij een straf die zwaar genoeg is om andere gekken van gedachte te doen veranderen!
Ik stel voor om hen anders te bewerken op dezelfde manier als hij de paarden bewerkt heeft??
giotto schreef:Heb juist op Facebook gelezen dat de paarden het goed doen momementeel.
Ik vraag me af wat er in godsnaam door je kop gaat als je die dieren zo toetakelt...wat drijft een mens om zoiets te doen?
Hopelijk hebben ze de juiste man te pakken en krijgt hij een straf die zwaar genoeg is om andere gekken van gedachte te doen veranderen!
Ik stel voor om hen anders te bewerken op dezelfde manier als hij de paarden bewerkt heeft??
Rinske schreef:Ik moet hier echt bij huilen. Wat een vreselijke foto's, echt NIET geschikt voor mensen die niet tegen bloed kunnen. WALGELIJK werkelijk, ik hoop dat de daders gepakt worden en een passende straf krijgen. Dit is echt verschrikkelijk. Wat moeten die paarden pijn hebben!
Zunzuncito schreef:Ik kan niet anders dan denken dat daar een paar mensen heel heel heel erg jaloers zijn geweest.
Ran schreef:Zunzuncito schreef:Ik kan niet anders dan denken dat daar een paar mensen heel heel heel erg jaloers zijn geweest.
Ja, dat dacht ik ook al, vast niet zomaar een gestoorde gek die toevallig deze (dure) paarden uitzocht. Ik heb eens een man uit Belgie gesproken die een goede Arabische dekhengst had, had hem voor de hobby, maar bleek dus goede punten te krijgen op de shows, meer dan die van bekende fokkers. Nou ja, hij heeft dat paard maar laten castreren en niet meer op shows uitgebracht, want meerdere malen is geprobeerd om dit paard opzettelijk te verwonden.
Naath86 schreef:Het is idd niet eens de schade die hij nu aan zijn paarden heeft, maar ook voor de toekomst.. Mensen kijken toch hoe die eruit ziet, en nog maar afwachtend hoe het allemaal heelt natuurlijk, maar met een lelijke wond op zijn hoofd ziet het er natuurlijk allemaal wat minder mooi uit. Daar komt waarschijnlijk ook nog de mentale schade bij. Als de hengst wantrouwend is geworden, wordt ie daar misschien ook wel op afgerekend, terwijl dat natuurlijk allemaal komt door die gestoorde kerel. Denk dat in de toekomst dus ook veel schade zal worden geleden door de eigenaar..