Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Zipje, vind jij dat Edward correct zit?
En het kan me niet schelen welke cijfers ie er voor kreeg.
Ayasha schreef:Ayasha schreef:Zipje, vind jij dat Edward correct zit?
En het kan me niet schelen welke cijfers ie er voor kreeg.
Ik vroeg niet wat je vond, ik vroeg of je vond dat hij correct zat.![]()
Je hoeft geen jury te zijn om te zien of iemand slecht zit of niet. San kan en mag dus rustig zeggen dat Edward zelf niet fantastisch zit (want dat is gewoon zo. Dat zijn hulpen goed door komen wil niets zeggen over of hij goed zit en we weten nog steeds niet, of Totilas niet nóg beter zou presteren onder iemand die wel goed zit. Gezien er niemand is die 100% correct zal zitten). Dus IMO is San haar opmerking wel terecht, dat men valt over Rath zijn houding, terwijl Gal daar nu ook niet bepaalt een ster in is.
Ayasha schreef:Lante: veel Edward en Totilas topics zullen er niet meer komen vrees ik dus dat probleem is sowieso van de baan.Maar ik snap wel dat als iemand gaat zeuren over de schouders van Rath, dat een ander zegt "Maar goed dat Edward zo perfect zat
". Niemand zit perfect...
Als het om kleine dingen gaat zoals Edward met zijn stoelzit, of Rath met zijn "bochel"... Ja joh als die paarden maar lopen toch?
zipje: Ach, ik heb nooit iemand aangevallen omdat ze het wel konden appreciëren, omgekeerd echter was dat wel anders......
Varekaj schreef:Of ze nou kakstoelhouding hebben of bochel, ze krijgen in elk geval wel netjes hun hulpen uiterst subtiel overgebracht op hun paard, en het paard voert de oefeningen netjes uit.
Of een paard nou beter loopt bij de ene of de andere hangt er denk ik ook wel wat van af hoe de ruiter reageert op het geveol dat het paard geeft. Wie weet gaf Toot iets heel subtiels door dat Edward niet voelde, maar dat Rath wel voelt en meepikt in de training, waardoor Toot net toch nog dat tikje meer kan. Kan ook andersom, dat Rath sommige subtiele dingen niet voelt die Edward wel voelde, waardoor hij Toot niet zo ver krijgt. Da's maar te zien hoe subtiel het paard doorgeeft, en tot in welke mate je capabel bent om die dingen te voelen en erop in te spelen.
Heb trouwens daarstraks op horses.nl iets gezien dat ze erover nadenken om Gal in te zetten als Trainer van Toot en Rath, met akkoord van PS dat de kans bestaat dat ze hem daaron zouden gaan benaderen.
Hoe zien jullie dat dan? Gal rijdt voor Nederland, maar gaat misschien wel zijn eigen concurrent trainen. ALS hij het al doet, vind ik het wel bijzonder sportief, da's echt wel zonder wraak je tegenstander het geluk gunnen. Ipv als vijanden tegenover elkaar te gaan staan en elkaar de loef te willen afsteken. Mocht dit ooit gebeuren, dan denk ik niet dat er veel hen dat gaan nadoen. Wie weet wat we dan nog van Rath en Toot te zien gaan krijgen
Ayasha schreef:Ik vroeg je gewoon wat. Jij vindt dingen wel snel gezaag hoor.
Ik wil niet van jou horen hoe niet correct zijn stoelzit is, ik wilde van jou horen of je zijn zit correct vond of niet. Waarom draai en keer je mijn woorden zo dat ze je goed uit komen?
Had je dat in de eerste plaats niet gedaan, was de discussie 4 berichten eerder al klaar geweest.