Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jannepauli schreef:Oh! Haha, nu snap ik 'm...het sluit overigens wel aardig aan bij een opmerking die ik ergens in één van de vele Toti-topics gemaakt heb, en waar ik opmerkte dat je wellicht een Formule 1 wagen kunt aanschaffen, maar daarmee nog geen zekerheid hebt dat je de Grand Prix van Monaco gaat winnen.
Ik denk dat we het maar moeten gaan afwachten - de wendingen en uitkomst van het Totilas-sprookje komen vanzelf op ons pad..
ben het volkomen met je eens dat iemand de beste ruiter van de wereld kan zijn, maar dat de klik, het gevoel, het één-zijn uniek is en dat het juist dát is wat een combinatie een gouden randje geeft.
Voor mooie Toti hoop ik dat die ruiter of amazone er komt.
Maar goed. 
Ayasha schreef:Bloody zei dat een F1 rijder met een ferari even goed kan presteren als met zijn eigen merk. Als je een willekeurige auto bestuurder in die ferari zet gaat het idd grondig mis gaan. Maar IMO kan je mensen als Isabell Werth enz amper een willekeurige autobestuurder in een ferari noemen... Dus je vergelijking gaat gewoon niet op.Maar goed.
En ik ben er van overtuigd dat Isabell een paard waar ze geen speciale klik mee heeft ook perfect kan laten lopen. Basisruiters hebben een "klik" nodig omdat hun kunsten te beperkt zijn. Dergelijke ruiters hebben die niet nodig, het is makkelijker als die er is natuurlijk, maar nodig? Neen. 
Ayasha schreef:Nee maar een auto moet je wel aanvoelen. Jij weet net zo goed als ik dat een mazda anders rijd dan een volkswagen. Ook al vallen ze in de zelfde klasseEn ik ben er van overtuigd dat Isabell een paard waar ze geen speciale klik mee heeft ook perfect kan laten lopen. Basisruiters hebben een "klik" nodig omdat hun kunsten te beperkt zijn. Dergelijke ruiters hebben die niet nodig, het is makkelijker als die er is natuurlijk, maar nodig? Neen.
Ayasha schreef:Je vergeet een klein detail, het zijn stuk voor stuk topruiters met ervaring... Geen basisruiters die het ooit tot het Z geschopt hebben.
Bloodymary schreef:Maar ik bedoelde ook geen vergelijking dat als ik in een F1-wagen zou stappen of op Totilas, maar een topcoureur, die nu bijvoorbeeld voor Renault of BMW rijdt, zal echt de kans bij Ferrari te komen niet afslaan uit angst het niet waar te maken, dan ben je geen topcoureur. En hetzelfde vindt ik van een topruiter bij Totilas. Natuurlijk is het maar de vraag of deze uit het paard kan halen wat Edward Gal kan, maar dat is toch juist de uitdaging? En als je die niet aandurft, hoor je wat mij betreft niet op topniveau thuis.
kon het niet meer met je eens zijn.

Bloodymary schreef:Maar ik bedoelde ook geen vergelijking dat als ik in een F1-wagen zou stappen of op Totilas, maar een topcoureur, die nu bijvoorbeeld voor Renault of BMW rijdt, zal echt de kans bij Ferrari te komen niet afslaan uit angst het niet waar te maken, dan ben je geen topcoureur. En hetzelfde vindt ik van een topruiter bij Totilas. Natuurlijk is het maar de vraag of deze uit het paard kan halen wat Edward Gal kan, maar dat is toch juist de uitdaging? En als je die niet aandurft, hoor je wat mij betreft niet op topniveau thuis.

Dus dan snap ik je vraag niet.