Moeni11 schreef:Sonja schreef:Moeni, je hebt echt niets, maar dan ook werkelijk helemaal niets van het topic begrepen ben ik bang...
Ik geef het dus ook bij deze op.
Jawel, maar je bent het niet met mij eens. Dat is wat anders.
Lees zelf het hele topic eens door en kijk eens hoevaak er excusen worden aangedragen waarom het team niet volledig is, geen geld, geen paard, geen dit, geen dat.
Dan zou ik als ik jullie was blij zijn met een Anky die professioneel is en de boel voor elkaar heeft. En aangezien zij juist heel goed weet hoe je het management rondom een topstal moet runnen, kun je er misschien wat van leren.
Ohja..........tuurlijk, dom van mij, in de westernwereld is dat heul anders............uhum ja hoor!
Nee ondanks deze uitleg blijf ik ook bij Sonja haar mening. Je hebt het niet begrepen en er duidelijk ook geen zicht op. Geeft niet, misschien is het enkel te begrijpen als je daadwerkelijk in het westernwereldje zit en daarom weet waarom deze hele selectie zo wrang smaakt. Misschien is dat het wel. Wellicht hebben wij gewoon een te wrange smaak bij deze hele selectie en aan ons opgedrongen KNHS systeem dat we dit niet meer als iets positiefs kunnen zien.
Wellicht pakt het allemaal fantastisch uit..