Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Je 1e berichten dan gelijk in dit topic, hoe toevallig..... 
.Ik bedoelde het goed. Wat ik met mijn reactie op hem wilde zeggen is dat dit topic best nog wel van waard kan zijn omdat het merendeel met jullie meedenkt en voelt.Vandaar dat ik vind dat het sluiten van dit topic geen goed idee is.easygoing schreef:@Assiej. ja dat heb ik goed gelezen en volgens viel ik John ook niet aan.Ik bedoelde het goed. Wat ik met mijn reactie op hem wilde zeggen is dat dit topic best nog wel van waard kan zijn omdat het merendeel met jullie meedenkt en voelt.Vandaar dat ik vind dat het sluiten van dit topic geen goed idee is.

aerdenhout1 schreef:easygoing schreef:John, als ik jou was zou ik niet vragen om dit topic te sluiten.
Er is geen sensatie, wel zijn er mensen die meedenken en bereid zijn om spullen te geven/lenen aan de gedupeerde.
Dat is veel belangrijker dan wat een aannemer hier te vertellen heeft, hij maakt alleen zichzelf belachelijk.
Houden jullie er wel rekening mee dat ook deze aannemer waarschijnlijk een gezin heeft?
Laten we nu eens heel eerlijk zijn, ook de eigenaar van de stal moet toch hebben geweten dat er asbest in de stal aanwezig was....of niet soms?
Ik heb ook asbest platen op een stuk van mijn stal liggen en weet ook drommels goed dat, als het ooit moet worden gesloopt, het niet zo maar weg gehaald mag, maar door een erkend bedrijf.
Persoonlijk denk ik dat zowel de eigenaar van de stal en de aannemer veel beter de handen ineen kunnen slaan en naar de gemeente toe moeten stappen!
Hoogst waarschijnlijk kunnen die veel meer ( en veel goedkoper) een oplossing aan bieden!!!!
Beide partijen hebben een eigen bedrijf en geen van 2 zit te wachten op het in de WW belanden!

Assiej schreef:easygoing schreef:@Assiej. ja dat heb ik goed gelezen en volgens viel ik John ook niet aan.Ik bedoelde het goed. Wat ik met mijn reactie op hem wilde zeggen is dat dit topic best nog wel van waard kan zijn omdat het merendeel met jullie meedenkt en voelt.Vandaar dat ik vind dat het sluiten van dit topic geen goed idee is.
Dan heb je ik je vraag om het topic niet te sluiten ws. verkeerd begrepen. Mijn eerste gedachte was dat John juist vroeg om hem níet te sluiten. Dus ik snapte de reactie op het feit hem open te houden niet echt, ik maakte uit John zijn reactie op dat dat zijn bedoeling ook was. volg je me nog?! haha
.

Jetta schreef:Ik heb vandaag wat spullen laten reinigen. Ik moet zeggen, iedereen was erg aardig. Het is gelukt mee te krijgen wat ik het liefste wilde. Voor de rest van de spullen wacht ik af hoe het verder gaat lopen.
Laten we hier a.u.b. netjes tegen elkaar doen. Het is allemaal al erg genoeg. Ook de mensen die schuldig zijn aan deze kleine ramp, hebben dat vast niet met opzet gedaan. Het is gebeurd, het is dom, fout en weet ik het allemaal, maar er moet nu vooruit worden gekeken, niet achterom. Er wordt nu gewerkt aan oplossingen, daar gaat het om, dat deze toestand goed, netjes en volgens de wettelijke regels wordt opgelost.
Ja. Ik ben ook verbaasd, teleurgesteld en boos geweest, pissed zelfs. Maar nu moet het verder, we moeten met elkaar blijven communiceren, er moet gewerkt worden naar een mooie nieuwe toekomst. Op een schoon, asbestvrij, opgeruimd terrein. Met plaats voor paarden en voor mensen die van paarden houden.
Ik wil iedereen die daar op wat voor manier dan ook verantwoordelijk voor is, veel succes wensen. OP naar de TOEKOMST.
en een dikke

easygoing schreef:Zullen we maar gewoon niet meer op die Kampioen reageren jongens?
Het is de moeite toch niet waard.Lekker links laten liggen dan is de lol er snel vanaf voor hem/ haar.
en ik vind het wel knap dat jij kapot asbest ziet.. Aangezien een kapotte asbest vezel de grote heeft van een korrel zand..
Lay schreef:easygoing schreef:Zullen we maar gewoon niet meer op die Kampioen reageren jongens?
Het is de moeite toch niet waard.Lekker links laten liggen dan is de lol er snel vanaf voor hem/ haar.
Mee eens, deze persoon weet niet eens waar het over gaat.. Waarschijnlijk woont deze persoon in een woning uit de jaren '30 vol met asbesten ik vind het wel knap dat jij kapot asbest ziet.. Aangezien een kapotte asbest vezel de grote heeft van een korrel zand..

kampioen schreef:wist je dat als je asbest vindt en die is beschadig je dat moet melden ik bedoel maar dus ja jullie zijn dom ik wou niemand aan vallen maar ik heb wel het idee dat mensen dat op deze forum kunnen tuurlijk het is rot voor alle betrokkenen maar ik kan daar ook niets aan doen ik zag het op HVN maar dat te zijde nog even iets kampioen is mijn paard en staat op stal in het oosten van het land bij een boederij met "nieuwe stallen''