Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maikeltje schreef:Wat betreft het keuren van een paard: er wordt wel standaard bloed getrokken maar dat wordt niet standaard onderzocht. En als het onderzocht wordt, dan moet men wel weten waar men naar zoekt. Een DA trekt bloed, dat wordt eventjes bewaard maar daarna wordt het vernietigd. En als de problemen pas na een tijdje naar voren komen bij een paard en men heeft het vermoeden dat er is gerommeld met inspuitingen, sedaties of weet ik veel wat dan is het al te laat want dan is het bloed dat getrokken is op de keuring allang weg.
Sientje schreef:maikeltje schreef:Wat betreft het keuren van een paard: er wordt wel standaard bloed getrokken maar dat wordt niet standaard onderzocht. En als het onderzocht wordt, dan moet men wel weten waar men naar zoekt. Een DA trekt bloed, dat wordt eventjes bewaard maar daarna wordt het vernietigd. En als de problemen pas na een tijdje naar voren komen bij een paard en men heeft het vermoeden dat er is gerommeld met inspuitingen, sedaties of weet ik veel wat dan is het al te laat want dan is het bloed dat getrokken is op de keuring allang weg.
Een kliniek hier in de buurt bewaart het om die reden een half jaar. Lijkt me dat dat bij andere praktijken ook zou moeten kunnen...
Productions schreef:Wat ik hier een beetje raar vind is, dat men allemaal de media gelooft en Alberto, terwijl deze man diverse rechtzaken heeft over het verkeerd produceren van de uitzendingen, kortom deze man manipuleert door knippen en plakken de uitzendingen
Productions schreef:Ik zeg slechte verliezer en hou eens op met je gelijk te krijgen, je had gewoon met ECHTE bewijzen moeten komen zodat deze mevrouw ook echt schuldig was.
Productions schreef:Wat ik hier een beetje raar vind is, dat men allemaal de media gelooft en Alberto, terwijl deze man diverse rechtzaken heeft over het verkeerd produceren van de uitzendingen, kortom deze man manipuleert door knippen en plakken de uitzendingen, ik vindt het dus erg jammer dat jullie de media al geloven over deze paarden handelaar zonder dat er enige bewijsstukken zijn geleverd, dat deze uitzending wordt verboden is niks voor niks, blijkbaar zijn de beelden van onze reporter volgens de rechter niet genoeg bewijs om iemand te beschuldigen voor fout handelen, het doet mij dus ook pijn dat iedereen dit wel vindt, men gelooft blijkbaar de media omdat men denkt dat die geen onzin verkopen, ik denk dat de rechtzaak eerlijk is verlopen en dat beide partijen de bewijzen op tafel hebben gelegt, ik denk alleen dat de reporter met verknipte beelden en niet genoeg bewijslast daarom ook verloren heeft, daarom heeft de rechter ook een uitspraak gedaan, bij wel uitzenden volgt er een boete in totaal van 1.5 miljoen voor SBS, Noordkaap en Stegeman, ik vind dat meneer nu ook de media aan het bewerken is omdat deze blijkbaar slecht tegen zijn verlies kan, ik zeg slechte verliezer en hou eens op met je gelijk te krijgen, je had gewoon met ECHTE bewijzen moeten komen zodat deze mevrouw ook echt schuldig was, blijkbaar vaalde SBS en Stegeman hier dus in, was een kat in het zakje toch? Ik snap dat deze uitzending verboden wordt, is gewoon onterecht om mensen te beschuldigen zonder goed onderbouwt BEWIJS, Cq verknipte beelden verhaal, waar is de echte televisie zonder te geilen op de kijkcijvers, want daar gaat het tegenwoordig om, terwille van onschuldige slachtoffers, trek je oordeel maar!
Productions schreef:Wat ik hier een beetje raar vind is, dat men allemaal de media gelooft en Alberto, terwijl deze man diverse rechtzaken heeft over het verkeerd produceren van de uitzendingen, kortom deze man manipuleert door knippen en plakken de uitzendingen, ik vindt het dus erg jammer dat jullie de media al geloven over deze paarden handelaar zonder dat er enige bewijsstukken zijn geleverd, dat deze uitzending wordt verboden is niks voor niks, blijkbaar zijn de beelden van onze reporter volgens de rechter niet genoeg bewijs om iemand te beschuldigen voor fout handelen, het doet mij dus ook pijn dat iedereen dit wel vindt, men gelooft blijkbaar de media omdat men denkt dat die geen onzin verkopen, ik denk dat de rechtzaak eerlijk is verlopen en dat beide partijen de bewijzen op tafel hebben gelegt, ik denk alleen dat de reporter met verknipte beelden en niet genoeg bewijslast daarom ook verloren heeft, daarom heeft de rechter ook een uitspraak gedaan, bij wel uitzenden volgt er een boete in totaal van 1.5 miljoen voor SBS, Noordkaap en Stegeman, ik vind dat meneer nu ook de media aan het bewerken is omdat deze blijkbaar slecht tegen zijn verlies kan, ik zeg slechte verliezer en hou eens op met je gelijk te krijgen, je had gewoon met ECHTE bewijzen moeten komen zodat deze mevrouw ook echt schuldig was, blijkbaar vaalde SBS en Stegeman hier dus in, was een kat in het zakje toch? Ik snap dat deze uitzending verboden wordt, is gewoon onterecht om mensen te beschuldigen zonder goed onderbouwt BEWIJS, Cq verknipte beelden verhaal, waar is de echte televisie zonder te geilen op de kijkcijvers, want daar gaat het tegenwoordig om, terwille van onschuldige slachtoffers, trek je oordeel maar!
KiWiKo schreef:Productions schreef:Wat ik hier een beetje raar vind is, dat men allemaal de media gelooft en Alberto, terwijl deze man diverse rechtzaken heeft over het verkeerd produceren van de uitzendingen, kortom deze man manipuleert door knippen en plakken de uitzendingen, ik vindt het dus erg jammer dat jullie de media al geloven over deze paarden handelaar zonder dat er enige bewijsstukken zijn geleverd, dat deze uitzending wordt verboden is niks voor niks, blijkbaar zijn de beelden van onze reporter volgens de rechter niet genoeg bewijs om iemand te beschuldigen voor fout handelen, het doet mij dus ook pijn dat iedereen dit wel vindt, men gelooft blijkbaar de media omdat men denkt dat die geen onzin verkopen, ik denk dat de rechtzaak eerlijk is verlopen en dat beide partijen de bewijzen op tafel hebben gelegt, ik denk alleen dat de reporter met verknipte beelden en niet genoeg bewijslast daarom ook verloren heeft, daarom heeft de rechter ook een uitspraak gedaan, bij wel uitzenden volgt er een boete in totaal van 1.5 miljoen voor SBS, Noordkaap en Stegeman, ik vind dat meneer nu ook de media aan het bewerken is omdat deze blijkbaar slecht tegen zijn verlies kan, ik zeg slechte verliezer en hou eens op met je gelijk te krijgen, je had gewoon met ECHTE bewijzen moeten komen zodat deze mevrouw ook echt schuldig was, blijkbaar vaalde SBS en Stegeman hier dus in, was een kat in het zakje toch? Ik snap dat deze uitzending verboden wordt, is gewoon onterecht om mensen te beschuldigen zonder goed onderbouwt BEWIJS, Cq verknipte beelden verhaal, waar is de echte televisie zonder te geilen op de kijkcijvers, want daar gaat het tegenwoordig om, terwille van onschuldige slachtoffers, trek je oordeel maar!
oe......... hier iemand die baat heeft bij het verbod vrees ik
Production schreef:Helaas ik kom uit de media wereld en volg stegeman al enige tijd, kan je melden dat deze man al een paar rechtzaken heeft verloren, dus kom nou niet om de hoek dat hij goudeerlijk is, google anders even onder Undercover en KLM en zie dat meneer net de rechtzaak heeft verloren, en dat ie zijn gelijk in hoger beroep wil krijgen, nee heb dus niks met deze zaak te maken, en wil er ook niks mee te maken hebben, geef alleen uitgesproken feiten en laat het hier ook verder bij...
KiWiKo schreef:Gulpje schreef:Vind het feit dat mensen zelf dom genoeg zijn om in too good to be true paarden te trappen er niets aan afdoen dat de handelaar heel erg fout zit.
de handelaar is fout................ vooropgesteld, die moet het wel weten zegmaar..........
maar komop zeg............. wat wil je kopen voor een appelen een ei dan???
toot schreef:KiWiKo schreef:de handelaar is fout................ vooropgesteld, die moet het wel weten zegmaar..........
maar komop zeg............. wat wil je kopen voor een appelen een ei dan???
Nouja ik vind dit best harde uitspraken,
ik wou een half jaar geleden een leuk recreatie paard,
gewoon een lekker simpel beestje waar ik alles b mee zou kunnen doen,
ik vond 2250 daar een goed bedrag voor want ja het is recreatie.
Ik ben ook enorm opgelicht en heb het paard af laten maken,
Ik wou hem ook eerst verkopen als recreatiepaard maar na een maand bleek hij het werk
niet meer aan te kunnen.
Mijn punt is , waarom is het zo raar dat iemand een recreatie paard wil
en daar niet een paar duizend neer voor wil leggen?