Ach ik train gewoon lekker de dressuur Springen lukt wel Heb vandaag lekker ook in de bak gegaloppeerd in verlichte zit ging heel goed heb nog nooit gedaan (alleen paar meter nu wel wat langer )
Mies
Geplaatst: 16-05-10 17:08
Dat ik dit topic nu pas zie! Ik had me al snel opgegeven maar wist toen niet dat je met eigen pony moest. Hopelijk kan ik Vanity meenemen en anders pech.
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 16-05-10 17:10
Nou ze hebben er 5 nodig toch? In dat geval gaan sexy hier:
en die van jou het samen vast goed vinden. Ik rijd ook graag lekker zonder zadel, en springen zonder zadel. Maar wel lekker bitloos voor Flame.
Het gaat ook niet om ze te laten schrikken. Toch? En het water insturen lijkt me helemaal niet zo gek, de waterbak nemen ze zelfs op de bixie dag. Maar goed, ook ik weet het niet, maar het gaat tenslotte niet om een dressuurwedstrijd en je wilt tenslotte niet figuranten die schrikken van elk krakend zakje of bewegende camera.
Als je naast me paard loopt haar niet gezien dat water Maar zodra je erop zit loopt ze zo door een plas In galop weet ik niet hoe ze reageerd draf ook niet
Sita_
Geplaatst: 16-05-10 18:15
Ik denk dat we maar gewoon moeten zien wat de dag ons brengt.. Ik ga in elk geval niks speciaals er voor doen, Vrijdagavond even door de wasstraat en that's it..
Ils_e
Geplaatst: 16-05-10 18:15
ik weet ook niet of ik zaterdag mee ga. heb me wel opgegeven.
ik kan wel gaan oefenen met de waterbak hier, maar de waterbak in Ermelo ziet er heel anders uit.. Het is gewoon niet tevoorspellen wat je pony gaat doen achja we zien het wel.. Hou haar straks nog wel even een zak boven het hoofd ..
Verder even oefenen of ze goed wil halthouden zonder vast te houden enzo.