sandradeboer schreef:Kaja schreef:
Hij heeft zich dan ook wel he-le-maal suf gedekt natuurlijk, dus op zijn minst evenveel "slechte" nakomelingen!
Dat is moeilijk te meten.
Nee hoor aantal geboren veulens versus aantal paarden in de sport

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:sandradeboer schreef:
Dat is moeilijk te meten.
Nee hoor aantal geboren veulens versus aantal paarden in de sport
Michael1104 schreef:heeft totilas een sterk achterhand dan?
Kaja schreef:Maar de vraag moet dan zijn :
"Zijn het slechte nakomelingen of ligt het aan de kwaliteiten van de ruiter/amazone? "
Zo kun je dus nog wel even doorgaan...
Lante schreef:Michael1104 schreef:heeft totilas een sterk achterhand dan?
Vind jij van niet dan?
Mensen roepen maar 'voorbeenzwaaier zus en zo'. Onzin; om die voorbenen zo te gebruiken dat ze amper de grond raken moet het paard wel zijn hele gewicht op de achterhand dragen, denk je niet..?
Lante schreef:Daar zitten wel meer hele beste, bewezen merriestammen.
Komt jouw Wuranta uit de Yranta stam toevallig..? Want dat is er ook een goed voorbeeld van.
Kaja schreef:sandradeboer schreef:Nee hoor. Eerst kwalificeren wat 'slechte' nakomelingen zijn. Als je geen standaard hebt, kun je ook geen vergelijk maken.
Gewoon wiskunde.
Was het maar zo simpel Sandra...
Wishful thinking noemen ze dat
sandradeboer schreef:Natuurlijk is dat (te) ingewikkeld! Hiermee geef ik maar aan dat de term 'slechte nakomelingen' voor mij geen inhoud en betekenis heeft totdat er keiharde feiten en cijfers over zijn.
Tot die tijd blijft de term 'slecht nakomelingen' in mijn perceptie slechts een subjectieve waarneming.
sandradeboer schreef:Natuurlijk is dat (veel te) ingewikkeld! Hiermee geef ik maar aan dat de term 'slechte nakomelingen' voor mij geen inhoud en betekenis heeft totdat er verifieerbare feiten en cijfers over zijn.
Tot die tijd blijft de term 'slechte nakomelingen' in mijn perceptie slechts een subjectieve waarneming, want wie bepaalt wat slecht is. En is slecht voor mij als gebruiker, ook slecht voor jou als gebruiker..