NonaWen schreef:[ Afbeelding ]
Fuck yeah.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NonaWen schreef:[ Afbeelding ]
_Tara_ schreef:Ik krijg 't gewoon niet voor elkaar om mensen even doei te zeggen voor ik weg ga. Heel die rotlijst springt steeds alle kanten op. Word er zenuwachtig vanDat was gister nog niet.
Paisano schreef:_Tara_ schreef:Ik krijg 't gewoon niet voor elkaar om mensen even doei te zeggen voor ik weg ga. Heel die rotlijst springt steeds alle kanten op. Word er zenuwachtig vanDat was gister nog niet.
Zelfde probleem hier... Komt omdat de mensen die offline zijn naar onder springen. Maar soms zijn daar klopt ook vrij weinig van, want soms reageren die dan wel gewoon
milou123 schreef:_Tara_ schreef:Ik krijg 't gewoon niet voor elkaar om mensen even doei te zeggen voor ik weg ga. Heel die rotlijst springt steeds alle kanten op. Word er zenuwachtig vanDat was gister nog niet.
Bij mij gister ook, en dat met zo'n 50 vensters.
milou123 schreef:_Tara_ schreef:Ik krijg 't gewoon niet voor elkaar om mensen even doei te zeggen voor ik weg ga. Heel die rotlijst springt steeds alle kanten op. Word er zenuwachtig vanDat was gister nog niet.
Guido123 schreef:Misschien toch maar rustiger aan doen dan?
_Tara_ schreef:Paisano schreef:
Zelfde probleem hier... Komt omdat de mensen die offline zijn naar onder springen. Maar soms zijn daar klopt ook vrij weinig van, want soms reageren die dan wel gewoon
Ja dat ook nog inderdaad. Of dan FLOEP ineens een nieuw scherm voor je.
Dennis, die kippen lopen helemaal nergens meer naartoeMaar ik ga nu naar huis fietsen en dan ben ik er straks weer!