Haha Naat, dat vind ik eigenlijk wel leuk klinken ja, maar ik zou het toch echt niet doen als ik wel ooit mod word hoor.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nymphadora schreef:Ohh als iedereen nou solliciteerd voor mod (of beheerder in mijn geval, ik pak het direct liever groots aan) dan zal er vast wel iemand toegelaten worden en die sluist de informatie over de 1 april grap door
Klinkt als een plan toch?
Karl66 schreef:*proest*Kort samengevat is modden onbetaald vrijwilligerswerk, waarbij je regelmatig geestdodende klusjes zit uit te voeren, wekelijks een paar honderd pagina's op Bokt moet bijlezen, die altijd over onderwerpen gaan die je totaal niks interesseren en er wordt van je verwacht dat je overal ook nog een menig over hebt, overgiet dat met een sausje van regelmatige scheld PB's, zelf altijd correct reageren en al je eigen berichten die onder een vergrootglas worden gelegd. Dan heb je het zo ongeveer wel gehad![]()
Laten we het erop houden dat als mijn werkgever dit van mij vroeg, ik gelijk een hele stevige loonsverhoging zou vragen![]()
(Als je je afvraagt, waarom ik mod ben? Ik moet toch altijd al zonodig, gevraagd en ongevraagd mijn mening geven)
Karl66 schreef:Kort samengevat is modden onbetaald vrijwilligerswerk, waarbij je regelmatig geestdodende klusjes zit uit te voeren, wekelijks een paar honderd pagina's op Bokt moet bijlezen, die altijd over onderwerpen gaan die je totaal niks interesseren en er wordt van je verwacht dat je overal ook nog een menig over hebt, overgiet dat met een sausje van regelmatige scheld PB's, zelf altijd correct reageren en al je eigen berichten die onder een vergrootglas worden gelegd. Dan heb je het zo ongeveer wel gehad![]()
Laten we het erop houden dat als mijn werkgever dit van mij vroeg, ik gelijk een hele stevige loonsverhoging zou vragen![]()
(Als je je afvraagt, waarom ik mod ben? Ik moet toch altijd al zonodig, gevraagd en ongevraagd mijn mening geven)