[HK]De beste wensen aan alle bokkers!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chann

Re: [HK]De beste wensen aan alle bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 01:13

Joyce, heb je je echt aangemeld? Tof. :D Ik ga er binnenkort maar eens goed over nadenken, wie weet lijkt 't me wel wat. :j

Haha Naat, dat vind ik eigenlijk wel leuk klinken ja, maar ik zou het toch echt niet doen als ik wel ooit mod word hoor. :+

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 01:14

Haha nee, het lijkt me niet handig als je serieuze modplannen hebt nee :D
En als je mod bent is het ook veel leuker, want dan ben je zelf niet de sjaak bij de 1 april grap :D

Mod zijn heeft dus vele voordelen :D

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 01:15

:j :j Dan kun je tenminste bokkers uitlachen die gefrustreerd puzzels proberen op te lossen of grappen proberen te ontdekken, zonder dat je je zelf uitgelachen hoeft te voelen. :+:

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 01:16

Nymphadora schreef:
Ohh als iedereen nou solliciteerd voor mod (of beheerder in mijn geval, ik pak het direct liever groots aan :j ) dan zal er vast wel iemand toegelaten worden en die sluist de informatie over de 1 april grap door :j

Klinkt als een plan toch?

Jij verdient een lintje. *\o/* Kies mij als mod want ik help alle zwarte bokkers met het doorvertellen van de 1 aprilgrap!

Oh. Wacht. Dat helpt vast niet..

Haha, ja, had me vóór dit topic al aangemeld, wilde het vanaf het begin al, maar als 16-jarige kom je er niet tussen, haha. Nu heb ik door mijn schooltijden best wel wat tijd om te modden, dus lijkt me leuk om ook wat terug te doen voor bokt. Al is het volgens mij meer een eer als je mod wordt, dan dat je het moet zien als 'gunst' van jezelf aan bokt. :') Het is meer een 'gunst' van bokt, aan jezelf als je uitgekozen wordt.. :P

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 01:19

Haha ja, de kans dat je uitgekozen wordt zal wel niet zo groot zijn... :+

Nouja ik ben wel mod op 'n paardenspel, maar dat is totaal anders natuurlijk. Daar bestaat het mod-werk momenteel eigenlijk alleen uit het beantwoorden van vragen, het uitdelen van bans aan dubbelaccounts en het in de gaten houden van de chat. :+
Ik had er bij Bokt eigenlijk nog nooit over nagedacht, omdat ik voorheen sowieso geen tijd had en ik nooit in aanraking kwam met mods. Maar 't lijkt me wel leuk, dus ik zal er eens over gaan nadenken, wie weet. :))

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 01:37

Kort samengevat is modden onbetaald vrijwilligerswerk, waarbij je regelmatig geestdodende klusjes zit uit te voeren, wekelijks een paar honderd pagina's op Bokt moet bijlezen, die altijd over onderwerpen gaan die je totaal niks interesseren en er wordt van je verwacht dat je overal ook nog een menig over hebt, overgiet dat met een sausje van regelmatige scheld PB's, zelf altijd correct reageren en al je eigen berichten die onder een vergrootglas worden gelegd. Dan heb je het zo ongeveer wel gehad :D

Laten we het erop houden dat als mijn werkgever dit van mij vroeg, ik gelijk een hele stevige loonsverhoging zou vragen :D

(Als je je afvraagt, waarom ik mod ben? Ik moet toch altijd al zonodig, gevraagd en ongevraagd mijn mening geven :D )

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 01:51

Karl :+

Ik denk dat je beter mid kunt worden hoor. Dan hoef je verder over het algemeen niet verplicht honderden pagina's door te lezen (als het meezit) want als er iets aan de hand is dan krijg je een makkelijk linkje voorgeschoteld door de modjes :)
Dus het scheelt een hoop tijd en verder heb je ook een berg extra knopjes ;)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 02:07

Neh, teammii's zonder banknopje zijn gewoon watjes :(:)

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 02:53

_-:(

Midjes hebben betere krachten Karl, die kunnen besluiten dat een ban wordt opgeheven als het nodig is :P

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 06:32

Wat lees ik? Een mod tegen een mid? :')

Hmm..wie zou er winnen? :=

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 08:08

jerry jerry jerry *\o/*

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 08:25

goeiemorgen...
iedereen goed geslapen nu je geen mii's meer hoeft te zoeken??

Liesjeloef

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 08:53

Wildwings gefeliciteeerd :D

Had er 23 goed :D *\o/*

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 11:47

Karl66 schreef:
Kort samengevat is modden onbetaald vrijwilligerswerk, waarbij je regelmatig geestdodende klusjes zit uit te voeren, wekelijks een paar honderd pagina's op Bokt moet bijlezen, die altijd over onderwerpen gaan die je totaal niks interesseren en er wordt van je verwacht dat je overal ook nog een menig over hebt, overgiet dat met een sausje van regelmatige scheld PB's, zelf altijd correct reageren en al je eigen berichten die onder een vergrootglas worden gelegd. Dan heb je het zo ongeveer wel gehad :D

Laten we het erop houden dat als mijn werkgever dit van mij vroeg, ik gelijk een hele stevige loonsverhoging zou vragen :D

(Als je je afvraagt, waarom ik mod ben? Ik moet toch altijd al zonodig, gevraagd en ongevraagd mijn mening geven :D )
*proest* _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 12:07

Let maar niet op Karl, hij overdrijft verschrikkelijk met wat modden nou werkelijk inhoudt, en ik doe notabene een deel dezelfde werkzaamheden als hij :))

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 12:10

Karl is een man, en die kunnen nu eenmaal wat minder goed tegen stress dan vrouwen. :+ :D
Gelukkig helpt de rest van het moderatorteam hem er wel doorheen. :))

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 14:48

Gefeliciteerd WW!

Ik vind toch dat ik erg effectief in de middenmoot ben beland! Mijn lijst bevatte wel 18 namen (waarvan ik er 15 goed had 8-) ) En daarmee ben ik niet eens laatste :+

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 14:52

15 van de 18 goed vind ik best een knappe prestatie hoor Lieziej! :j 8-)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 14:54

Myukii schreef:
15 van de 18 goed vind ik best een knappe prestatie hoor Lieziej! :j 8-)

In ongeveer 2 uur he? :Y)

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 18:31

Ann schreef:
Karl is een man, en die kunnen nu eenmaal wat minder goed tegen stress dan vrouwen. :+ :D
Gelukkig helpt de rest van het moderatorteam hem er wel doorheen. :))

HAHA!

*zucht* Mannen.. Het zijn net kinderen O:)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:35

Je bedoelt, het zijn kinderen :D

Lieziej, procentueel gezien ben jij dus gewoon winnaar *\o/* *\o/* *\o/*

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:50

-O-

En procentueel gezien maakt het mij.....??

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 20:53

-O-
Ja, als ik alleen de namen had ingevuld die ik vrijwel zeker wist, had ik ook nog geen 40 namen ingevuld en er daar 34 van goed gehad, waarschijnlijk, dat telt niet mee dus! :')

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 21:07

Karl66 schreef:

:oo Ik schrik echt van jullie functie :(:) ScheldPB's joh :wow:

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 21:17

Ik krijg ze natuurlijk niet, daar ben ik veel te liev voor :+: (En als ik ze wel krijg, roep ik gewoon dat ze Ief moeten gaan lastigvallen... )

Chann en Bello, berouw komt na de zonde. Zo zie je maar weer dat je beter niks bij mij kan invullen dan de verkeerde mii :D :D :D