Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Whitepanther schreef:Ik vermoed dat Edward t ook niet gaat lezen, buiten dat om verdiend ie dit niet... wat een gebash weet... Heb op fb ook alle paarden pagina's die met die foto's kwamen en commentaar er meteen afgeflikkerd. Ben het er niet mee eens wat ze allemaal roepen, maar een discussie aan gaan met die mensen heeft helemaal geen zin dus daar begin ik ook niet meer aan
Whitepanther schreef:Ik vermoed dat Edward t ook niet gaat lezen, buiten dat om verdiend ie dit niet... wat een gebash weet... Heb op fb ook alle paarden pagina's die met die foto's kwamen en commentaar er meteen afgeflikkerd. Ben het er niet mee eens wat ze allemaal roepen, maar een discussie aan gaan met die mensen heeft helemaal geen zin dus daar begin ik ook niet meer aan
Sanne96 schreef:ik vind het ook echt niet normaal hoe sommigen reageren... Die foto's hoeven van mij ook niet openbaar, tuurlijk zal je ze vinden, maar van welke ruiter vind je ze niet?? de fb pagina die ermee kwam heeft van heel veel ruiters van dat soort foto's.
Ik hoop dat het podium hetzelfde als gisteren wordt, stiekem hoop ik op een 2e plaats voor hp.
Dat reining is echt ontzettend gaaf om te kijken
Niet dat het zal gebeuren, maar ze verdienen het wel die 3 top mensen!
Toby schreef:Er staan nog maar 14 deelnemers op de startlijst van de kür op muziek.
De starttijd van Patrick van der Meer is ook verschoven.
Heeft Fiona Bigwood zich afgemeld?
Nu kunnen we verder gaan over het EK! 
FriesWytske schreef:Is alweer een tijd geleden, gabixcoen. Maar laten we zeggen die was toen net zo boos als wij nu zijn. En dan heb ik het ook nog eens vriendelijk uitgedrukt. Toen was er ook een hetze tegen Edward aan de gang.
joke20 schreef:Wil alleen maar aangeven dat er misschien wel degelijk meegekeken wordt en
dat het niet op prijs gesteld wordt.
Waar ik me in kan vinden.
En weer over naar de kur
*Misschien deed ze dat ook wel*FriesWytske schreef:Je kunt er van uit gaan dat ze allemaal meelezen hier. Of laten meelezen voor ze. En dit soort kritiek wordt inderdaad niet op prijs gesteld. Wat ik overigens terecht vind.
En nu weer over tot de orde van de dag. Nog 40 minuten voordat de kür begint.
Ja heb zin in de kur, vooral hp, diederik en patrick natuurlijk!