Heej, ik kan ook posts van andere mensen aanpassen. Dat is grappig. Waarom ben ik nou weer groen? Ik wil ook roze! Maar dan ook met deze powers.
Angela schreef:En nu doet roze het!!!Haha ik dacht modjes waren toch uitgesloten, maar je bent geen modje meer
Douraque schreef:De mensen met de echte prijzen hebben zich helaas nog niet gemeld hier in dit topic, maar er zijn echte prijzen verlootIk heb een USB gewonnen!
Roosch schreef:Ik was eerst geel en nu roze. Mijn eerste prijs is gewoon komen te vervallen dus. Ik vrees dat dat net zo gaat met mijn ondertitel Hoewel die nog steeds hetzelfde is. Wel jammer!
Thirza schreef:Douraque schreef:De mensen met de echte prijzen hebben zich helaas nog niet gemeld hier in dit topic, maar er zijn echte prijzen verlootIk heb een USB gewonnen!oeh tof! haha
Hanmar schreef:hannah41 schreef:Iris, wil je mij eens bannen? Jullie geloven het gewoon echt niet he? Ik geloof het ook niet
Iris82 schreef:Heej, ik kan ook posts van andere mensen aanpassen. Dat is grappig. Waarom ben ik nou weer groen? Ik wil ook roze! Maar dan ook met deze powers.iris weet je ook voor hoelang je mod blijft?
Oh jee, ik als zeer zeker niet frequente bokker heb een meet & greet gewonnen. Dat wordt een echte blind date Edit: én een nieuwe avatar zie ik nu