Op welke zenders zien jullie steeds dat er schermen etc worden geplaatst als er wat is? ik zie alleen maar luchtbeelden en herhalingen voorbij komen als het stilligt.
Arabesk schreef:Jemig wat een sport zeg, zoveel gevallen zijn er weleens dooien gevallen?Jep, zowel ruiters als paarden. Alleen gebeurt dat in de hele paardensport.
Jolijnn schreef:Waarom is het stilgelecht *moest eten en nu heb ik het gemist*Ierse ligt er af, moesten ambu's komen.
Als het nou nog lang duurt kan ik eerst eten maar je zult natuurlijk weer zien ben ik aan het eten gaan ze weer verder
01San schreef:Mandyy schreef:Zo thuis van werken, nu ook snel nog even kijken.. Lees alleen ambulance e.d. hier, dus kom net op het verkeerde moment invallen.Je kunt nog aardig wat zien want het is echt uitgelopenOk. Zal straks eens terug lezen wat ik allemaal gemist heb.
Quir schreef:Arabesk schreef:Jemig wat een sport zeg, zoveel gevallen zijn er weleens dooien gevallen?Jep, zowel ruiters als paarden. Alleen gebeurt dat in de hele paardensport.Wanneer is er een dressuurruiter overleden in de baan dan?
Die slomo beelden zijn wel gaaf.@Cayenne, krijg jij ook nog de kans om interviews te houden met ruiters? Of eventueel zelfs met de ontwerpster van het parcours?