Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bloodymary schreef:Maar hij had toch ook net geen medaille, dan is het toch goed?
Ik heb me eerder verbaasd dat Laura Bechtelsheimer wel een medaille krijgt met haar getrek en geschop.
Veulen84 schreef:Eigenlijk vond ik dat Laura geen 4de plek had verdiend nee. Maar Totilas ook geen 5de.
En Fuego, tja ik heb hem wel hoger zitten. Op een 4de plek dus. Hij strekt dan niet zo spectaculair als Adelinde, maar zijn wisseltjes op de volte waren niet mis. En ik heb hem niet kunnen betrappen op hele zware grote fouten zoals Toot.
Cayenne schreef:Je moet er van houden denk ik.
Ik vind de combinatie erg leuk, maar het showgedeelte een beetje over de top.
Qua techniek vind ik het voor een Iberisch paard vrij goed, maar of het mettertijd met de rest mee kan komen betwijfel ik.
Activ[e schreef:Ik vond Fuego anders de hele proef erg eng in de aanleuning en vrolijk zag het er ook niet uit.
Vudress schreef:Fuego behaalt een belangrijk aandeel van zijn percentage door de allure van zijn ruiter die het publiek zo bespeelt om te gaan applaudisseren. Het geluid dat ik hier hoor, over een ondergewaardeerde Fuego heb ik afgelopen zondag niet gezien. Van mij had Valegro nog boven hem horen te eindigen.
Dressuur is een jurysport en dat betekent dat een jury altijd het verleden in zijn hoofd heeft zitten. Laura scoorde de laatste jaren vooral op de lichtheid en het vriendelijk rijden terwijl Mistral als een klok bleef piafferen en passageren. Die lichtheid is er nu een beetje af en toch blijft ze scoren.
Tendance schreef:Dan nog zou in deze houding een kwpner hier afgebrand worden en wordt het bij een PRE goedgekeurd. Sorry, maar dat gaat er bij mij niet in.
Kimble schreef:Fuego en Parzival kan je niet met elkaar vergelijken.
Net als appels en peren.
Dat zijn 2 totaal verschillende paarden.
Jureren met oog op het verleden vind ik ook niet kloppen!
Het gaat om wat er op dat moment is laten zien en niet vorige maand!