Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Liesje89 schreef:10 miljoen plus zei ze, hahahaPlus een heleboel
haleyjames schreef:BloemBloem schreef:Ik vind Fuego een circuspaard![]()
![]()
.
Ik had graag de 2e helft willen zien!
mond wassen met zeep aub
sarabande schreef:Nou dat kan je tegen een dame in haar positie niet zeggenen ik ben het helemaal met haar eens ik vind de hele combi meer in een circus thuis horen dan op een EK of WK.
Het is pure show en natuurlijk dat het publiek dat leuk vindt en mee gaat klappen, doen ze bij Gerard Joling ook.
SanderD schreef:maar ik vond Totilas niet echt happy ogen, even afgezien van de kleine fouten.
.
Vudress schreef:SanderD schreef:maar ik vond Totilas niet echt happy ogen, even afgezien van de kleine fouten.
.
Dressuur wordt pas mooi wanneer het lijkt alsof het allemaal vanzelf gaat. In het geval van Totilas en Matthias is dat nog niet het geval, dat zegt nou ook weer niets over het welzijn van Totilas. :|
Het was een fantastisch kampioenschap waarbij opvallend was dat lichtheid en correcte africhting ook beloond werden.
Ik had pas na afloop van de Special door dat die Spaanse schimmel Fuego was waar zoveel over gepraat werd. Nu in de kür kwam hij vanwege het showelement wel wat beter tot zijn recht, in de Grand Prix schortte er nog wel wat aan. Grand Prix rijden gaat over meer dan een wit sprookjespaard met veel voorbeen in een adembenemende passage. Ondanks de fouten had de fantastisch afgerichte en immer correcte Valegro boven hem horen te eindigen in de kür, al is het maar om aan te geven dat correct africhten beloond wordt.