Nu nog Toot, maar daar verwacht ik niet zo veel meer van.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
FriesWytske schreef:@ Veulen84 Hij heeft zijn kin bijna op zijn borst zitten. Dit is niet rastypisch. Zie genoeg foto's van hetzelfde ras hier op bokt die hun hals hoofdhouding wel goed hebben.
sarabande schreef:Er zijn nog steeds Belgen die in deze topics roepen dat Toot beter loopt bij MAR.
Paul moet gewoon zo snel mogelijk een andere trainer zoeken voor die combi, anders gaat het echt fout. Steeds maar pi en pa en de rest vergeten werkt nu eenmaal niet op dit niveau, en het is gewoon zonde van Toot
sarabande schreef:Er zijn nog steeds Belgen die in deze topics roepen dat Toot beter loopt bij MAR.
Paul moet gewoon zo snel mogelijk een andere trainer zoeken voor die combi, anders gaat het echt fout. Steeds maar pi en pa en de rest vergeten werkt nu eenmaal niet op dit niveau, en het is gewoon zonde van Toot
X__Trees schreef:sarabande schreef:Er zijn nog steeds Belgen die in deze topics roepen dat Toot beter loopt bij MAR.
Ik heb me rot geërgerd aan die wissels die volledig de mist in gingen, laat staan dat Toot opeens geen achterhand meer had bij het uitstrekken..