FEI EK Dresuur: LIVE Kur op muziek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Veulen84

Re: FEI EK Dresuur: LIVE Kur op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:59

Adeline was echt spectaculair, gewoon mooi :)

Nu nog Toot, maar daar verwacht ik niet zo veel meer van.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 22:01

FriesWytske schreef:
@ Veulen84 Hij heeft zijn kin bijna op zijn borst zitten. Dit is niet rastypisch. Zie genoeg foto's van hetzelfde ras hier op bokt die hun hals hoofdhouding wel goed hebben.

Kan best, maar halen die ook die maten van verzameling en kracht?

Vind een PRE vergelijken met een KWPN'er gewoon heel lastig en ik ken geen andere PRE's die zo hoog lopen dus verder geen vergelijking. Alleen in mijn mening klopt dit plaatje beter dan dat je hem langer zou laten.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 22:03

de stream loopt bij mij vast :(

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 22:03

Pfft.. die uitgestrekte draf van Toti... Waar zijn z'n achterbenen :?
Die zwabberen er maar wat achteraan..

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 22:05

ik hoop dat het beter wordt want dit vind ik er nog niet echt lekker uitzien

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 22:05

'tja, mijn vader zei zelf dat het expressieve van Totilas af was. En die is niet eens zo into paarden.
Ik verwacht wel dat ze nog veel progressie gaan maken als combi, maar of het ooit zo gaat worden als bij Gal, daar begin ik nu ook aan te twijfelen. Dat zeg ik als Belg, die vond dat de Hollanders zich enorm aanstelden omtrent zaak Totilas.

Heb echt genoten van de sport vanmiddag! Adelinde heeft super gereden, maar als Uthopia alles meer bevestigd gaat hebben, gaat ze daar een grote kluif aan hebben - Wat een héérlijk paard.
Scandic zijn kur was ook zooooo mooi, muziek paste perfect. Vond de muziek van Hester minder geslaagd, dan die van Kittel.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 22:07

Hij is wel weer beter geworden in vergelijking met z'n eerdere optreden. Ze leren het wel denk ik (ooit).

Anita: 10 miljoen, wel iets meer...

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 22:07

10 miljoen plus zei ze, hahaha :P Plus een heleboel :')

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 22:08

Ik ben het met je vader eens hoor X__Trees

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 22:08

Denk niet dat we het eens worden, Veulen84.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 22:09

Er zijn nog steeds Belgen die in deze topics roepen dat Toot beter loopt bij MAR ;) .
Paul moet gewoon zo snel mogelijk een andere trainer zoeken voor die combi, anders gaat het echt fout. Steeds maar pi en pa en de rest vergeten werkt nu eenmaal niet op dit niveau, en het is gewoon zonde van Toot

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 22:12

sarabande schreef:
Er zijn nog steeds Belgen die in deze topics roepen dat Toot beter loopt bij MAR ;) .
Paul moet gewoon zo snel mogelijk een andere trainer zoeken voor die combi, anders gaat het echt fout. Steeds maar pi en pa en de rest vergeten werkt nu eenmaal niet op dit niveau, en het is gewoon zonde van Toot

Ik heb ook het idee dat er niet alles uit Totilas gehaald word...

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 22:12

sarabande schreef:

Ik heb me rot geërgerd aan die wissels die volledig de mist in gingen, laat staan dat Toot opeens geen achterhand meer had bij het uitstrekken..

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 22:13

Er komt nog is een oorlog om totilas :+

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 22:13

Hehe, hebbut eindelijk gezien! Zat me af te vragen of er nu ook mensen op het hockeyforum zitten te balen dat er nog steeds geen hockey is :D

Adelinde echt super gereden, heb zelf ook een grote vos...die loopt helaas niet zo als Parzival :Y)

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 22:14

marjolein_el schreef:

Dat betwijfel ik :+

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 22:17

X__Trees schreef:
marjolein_el schreef:

Dat betwijfel ik :+

ghehe :Y)

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 22:17

X__Trees schreef:
sarabande schreef:

Ik heb me rot geërgerd aan die wissels die volledig de mist in gingen, laat staan dat Toot opeens geen achterhand meer had bij het uitstrekken..

Ja pfft, die wissels... Ik heb nu al zo veel proeven gezien van deze combinatie waarbij de wissels gewoon totaal mislukken..

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 22:23

En dan niet alleen de wissels maar zo vaak dat de overgangen net niet netjes zijn of dat hij de stang zo strak pakt dat toot helemaal achter de teugel loopt.. Ik vind het geen fijn, makkelijk beeld meer geven zoals het bij edward was.. Misschien komt het nog, maar het ziet er nu uit alsof er zoveel aan gewerkt moet worden en het eenvoudige hoe het er bij edward uit zag dat mis ik..

Beau_Myrthe

geen ereronde en afscheid nadine op livestream! |(
zo jammer!

dell_1

Ik zeg niks over wat ik vind van toot ;) maar wel top dat de NOS het nog zo uitgezonden heeft laptop aangesloten op de tv en dat was top. Hele mooie sport dit!

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 22:25

Ik zat nog even met mijn moeder te kijken... we hebben ons echt zitten ergeren aan de tactfouten en aan de wissels en de overgangen inderdaad die voor geen meter liepen... :?

In de interviews vind ik Adelinde ook echt een leuke meid bytheway! :j

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 22:27

Adelinde komt inderdaad erg leuk over, gewoon een normale, spontane meid.

Debski

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 22:28

Ik heb genoten, van die spanjaard, wat een showman hihihi. En van de terechte top 3. Al vond ik de proef van Kittel eigenlijk ook een 2e plaats waard. Maar top gereden allemaal.

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 22:34

Vandaag MAR en Totilas voor het eerst IRL gezien, en harmonie tussen beide viel me nog wel wat tegen. Het was alleszins een prima proef en MAR hoeft niet ontevreden te zijn (ijzer kun je niet met handen breken), maar ik vond Totilas niet echt happy ogen, even afgezien van de kleine fouten.

Ik was verder behoorlijk onder de indruk van Scandic, wat is die vooruit gegaan! Vooral sterker en constanter geworden, reed nu een prachtige kür met Kittel die IMO met een tweede prijs beloond had moeten worden. Carl Hester reed ook prima, maar de piaffe was toch een stuk minder dan die van Scandic en zo had Hester wat kleine dingen die IMO voor een derde prijs hadden moeten zorgen. :j

Voor de rest natuurlijk super blij met de overwinning van Adelinde, top. Verder zullen vooral Damon Hill en Valegro mij nog goed bij blijven, want wat zijn dat superpaarden. :oo Afscheid van Nadine was trouwens ook heel mooi, op tv wellicht wat saai overkomend, maar op de tribunes heerste echt een kippenvel-sfeer in positieve zin.