rockey schreef:Wordt de kür vandaag uitgezonden op de NOS site?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rockey schreef:Wordt de kür vandaag uitgezonden op de NOS site?
. Dat heeft hij niet verdient. Hier kon niemand wat aan doen. Of misschien wel. De organisatie had gewoon direct mee moeten delen dat er wel met een ander paard in de prijsuitreiking mocht worden gereden. Dan was dit helemaal niet gebeurt. FriesWytske schreef:Gun het Patrick zeker, maar vind het wel jammer en ontzettend sneu voor Edward. Hoe hij ook wordt afgemaakt in het topic van gisteren. Dat heeft hij niet verdient. Hier kon niemand wat aan doen. Of misschien wel. De organisatie had gewoon direct mee moeten delen dat er wel met een ander paard in de prijsuitreiking mocht worden gereden. Dan was dit helemaal niet gebeurt.
En toot natuurlijk...FriesWytske schreef:Gun het Patrick zeker, maar vind het wel jammer en ontzettend sneu voor Edward. Hoe hij ook wordt afgemaakt in het topic van gisteren. Dat heeft hij niet verdient. Hier kon niemand wat aan doen. Of misschien wel. De organisatie had gewoon direct mee moeten delen dat er wel met een ander paard in de prijsuitreiking mocht worden gereden. Dan was dit helemaal niet gebeurt.
HorseTimeXL schreef:FriesWytske schreef:Gun het Patrick zeker, maar vind het wel jammer en ontzettend sneu voor Edward. Hoe hij ook wordt afgemaakt in het topic van gisteren. Dat heeft hij niet verdient. Hier kon niemand wat aan doen. Of misschien wel. De organisatie had gewoon direct mee moeten delen dat er wel met een ander paard in de prijsuitreiking mocht worden gereden. Dan was dit helemaal niet gebeurt.
Ja he.. dat deed mij ook ongelofelijk zeer.. ze hebben toch altijd een zondebok nodig. En nu is Totilas uitbeeld en dan is er weer een nieuwe zondebok nodig. Het is zo'n geweldige ruiter. Op het paard maar ook daarbuiten. Hij heeft zo'n hoge gunfactor en daarnaast vind ik het toch een van de meest realistische ruiters die als het fout gaat geen smoesjes verzint maar gewoon zegt dat het niet anders is.. hij had gisteren ook kunnen zeggen dat het helemaal fout ging omdat die ziek was maar dat deed die niet..
HorseTimeXL schreef:FriesWytske schreef:Gun het Patrick zeker, maar vind het wel jammer en ontzettend sneu voor Edward. Hoe hij ook wordt afgemaakt in het topic van gisteren. Dat heeft hij niet verdient. Hier kon niemand wat aan doen. Of misschien wel. De organisatie had gewoon direct mee moeten delen dat er wel met een ander paard in de prijsuitreiking mocht worden gereden. Dan was dit helemaal niet gebeurt.
Ja he.. dat deed mij ook ongelofelijk zeer.. ze hebben toch altijd een zondebok nodig. En nu is Totilas uitbeeld en dan is er weer een nieuwe zondebok nodig. Het is zo'n geweldige ruiter. Op het paard maar ook daarbuiten. Hij heeft zo'n hoge gunfactor en daarnaast vind ik het toch een van de meest realistische ruiters die als het fout gaat geen smoesjes verzint maar gewoon zegt dat het niet anders is.. hij had gisteren ook kunnen zeggen dat het helemaal fout ging omdat die ziek was maar dat deed die niet..
gabixcoen schreef:joke20 schreef:Ook present vanmiddag. Wat is jullie top 3?
Dressuur?
1 Charlotte
2 Katrina
3 HP
zo gaat het eindigen ongeveer denk ik!Michelle77 schreef:Wat voor topic is dat dan?
Uitbellen van Edward Gal, staat op voorpagina
HorseTimeXL schreef:gabixcoen schreef:
Dressuur?
1 Charlotte
2 Katrina
3 HP
zo gaat het eindigen ongeveer denk ik!
Uitbellen van Edward Gal, staat op voorpagina
Ja he, werd er misselijk van. En idd ik ontken ook niet dat het wat strak is allemaal. Maar het zijn foto's je weet niet hoe het paard op dat moment was en wat die aan het doen was. Je kan zo heel gemakkelijk iemand de schuld gaan geven. Maar goed straks weer lekker ontopic. Ben toch wel benieuwd wat de Nederlandse heren vanmiddag gaan doen!
Mijn top 3 is.
1 Charlotte
2. KS
3. HP
Ik denk toch wel dat HP derde wordt. Mits natuurlijk Johnson zo vermoeid is net zoals toen tijdens de WEG toen ging het hem de kur jammer genoeg niet goed af. Diederik kan ook wel kans maken maar toch vind ik ergens zijn kur nog niet 'spectaculair' genoeg misschien maar wie weet. Hij heeft het zo goed gedaan.
joke20 schreef:Eens doet mij ook zeer. Denk als het team dit leest dat ze niet blij worden. Zeker met die foto's erbij.
Ze moeten dit eens recht in ze gezicht durven zeggen dat de de meeste terug krabbelen.
Hoop dat ie wat geslapen heeft. Zag gisteren nog studio sport laat. Hij leek wel boos op het losrijterrein. Begrijp ik helemaal.
Verschrikkelijk..