Winged schreef:Stream NOS ligt eruit bij het dressuur Eurovisionsports.tv doet het prima.Ik ga lekker livestream paarden en tv turnen kijken.
mang schreef:ik heb op de tv Epke en op de laptop Edward! Ben benieuwd wat mijn aandacht gaat trekkenMijn aandacht ging even uit naar de foto van edward op de startlijst, ziet er best knap uit!
MarliesV schreef:__nina schreef:De tv stopt er precies mee als edward moet Nee hoor, moet nog eerst een Deense rijden.Ja klopt, ik was deze even vergeten
x__Danielle schreef:mang schreef:ik heb op de tv Epke en op de laptop Edward! Ben benieuwd wat mijn aandacht gaat trekkenMijn aandacht ging even uit naar de foto van edward op de startlijst, ziet er best knap uit! dat zag ik idd net ook haha
Melisding schreef:Die jury bij F heeft al vaker van die rare uitschieters gehad. Ook al in de GPHij heeft laura boven Hester beoordeeld. dat vind ik echt heeel raar ja
Tierania_ schreef:just_kiki schreef:NOS doet het prima hier Hier ook! Niet eerlijk (toeee maar streampjhe... toeee maar)Gezien Dressuur iets uitloopt hoop ik dus snel tussen turnen en dressuur te switchen
cindy1000 schreef:Ludique96 schreef:[quote="labyrinth"bbc1 zendt het uitIk kijk welke zender ?[/quote]Bbc 1, zender ligt aan je tv
Lauraennala schreef:nee nee nee nee nee nee nee NOS stream vliegt er nu net uit ik kom express nergens aan