FEI EK Dresuur: LIVE Kur op muziek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Re: FEI EK Dresuur: LIVE Kur op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:15

Wat een showman die kerel ook zeg (niet alleen het paard), super gedaan dit
Ik was geen fan, maar nu wel :P

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:16

Die heeft wel even echt laten zien wat ie waard is. Vond de kuur ook mooi afwisselend. Chapo voor de ruiter en het paard.

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:17

waauw, geweldige combinatie _/-\o_

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:17

Veulen84 schreef:
Die heeft wel even echt laten zien wat ie waard is. Vond de kuur ook mooi afwisselend. Chapo voor de ruiter en het paard.

Zeker weten
De muziek gaat ook van de hak op de tak, maar subtiel en niet irritant (zoals ik dat bij adelinde bijv vind), heel knap gedaan

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:21

:wave: Misschien al duizend keer gevraagd, maar heeft iemand een link naar de kur van Rath??
Ben erg benieuwd, maar kan hem nergens vinden... :(

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:22

Als je geduld hebt komt ie over een goed 50 minuten waarschijnlijk wel voorbij.

Dallista

Jeetje, ik heb Anky denk ik al een tijdje niet meer gezien, die is wel veranderd in haar gezicht...

Fuego, *hearts* Wat een heerlijk ding om te zien, en, tja, die muziek mag er ook wel wezen, IMHO. Magnifiek!

dell_1

Ja hopelijk starten ze niet om 21.30 met hockey

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:23

Niobe schreef:
Zeker weten
De muziek gaat ook van de hak op de tak, maar subtiel en niet irritant (zoals ik dat bij adelinde bijv vind), heel knap gedaan

Muziek is wel gepast bij de bewegelijkheid en activiteit van dit stel.
De muziek die we nu horen vind ik dan minder passend meteen. Hoewel de bewegingen van Watermill wel heel mooi zijn...

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:24

Heeft hij de kur nog niet gereden dan?

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:26

Wel Fiebie, maar ze zijn nu alles aan het herhalen op de livestream.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:28

ahhhh vandaar.... wat goed, dankjewel! :D
Dan heb ik nog even geduld

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:28

Ben ik de enige die er bij die Spanjaard niets aan vindt :? Ik vind ook een wisselserie met 1 hand rijden niet meer zo knap als je er vervolgens bijna afzwaait met je vrije hand :? Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie het niet. (en ik zat in het stadion vanmiddag)

Wat heeft Patrick fantastisch werk geleverd met Scandic _/-\o_ Als Uthopia nog een jaar krijgt om er in te groeien ken je die waarschijnlijk ook niet terug, en hetzelfde geldt voor Valegro.

Totilas hebben we het maar niet meer over :x ruitergevoel is blijkbaar niet te koop

@veulen84: je kunt de muziek van Patrick niet mooi vinden maar het past de combinatie perfect. Scandic loopt élke pas exact in het ritme (van mij had hij vandaag boven Uthopia mogen staan)

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:30

Scandic is ook wel plaatje om t zien...

Heb het vandaag ongeveer de hele middag gehad over ruitercombinatie Equimotion...
Dat Edward en Toot toch echt en gouden combinatie was en dat het eeuwig zonde is dat het niet meer is..

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:30

Equimotion schreef:
Ben ik de enige die er bij die Spanjaard niets aan vindt :? Ik vind ook een wisselserie met 1 hand rijden niet meer zo knap als je er vervolgens bijna afzwaait met je vrije hand :? Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie het niet. (en ik zat in het stadion vanmiddag)

Wat heeft Patrick fantastisch werk geleverd met Scandic _/-\o_ Als Uthopia nog een jaar krijgt om er in te groeien ken je die waarschijnlijk ook niet terug, en hetzelfde geldt voor Valegro.

Totilas hebben we het maar niet meer over :x ruitergevoel is blijkbaar niet te koop

Nee hoor, ik vind het ook een circuspaard! Maar goed iedereen ziet graag wat anders
natuurlijk. Al vind ik de ruiter dan wel weer een grappige vent! Die wint gewoon het publiek voor zich, maar
ik word van zijn rijden ook niet warm of koud... Al doe ik het absoluut niet na ;)

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:32

Fiebie schreef:
Heb het vandaag ongeveer de hele middag gehad over ruitercombinatie Equimotion...
Dat Edward en Toot toch echt en gouden combinatie was en dat het eeuwig zonde is dat het niet meer is..

Ik denk dat Totilas met een betere ruiter best wel weer een goede combinatie kan gaan worden hoor. Er liepen vandaag wel meer paarden bij die "kant en klaar" gekocht zijn en die perfecte combinaties vormen met hun huidige ruiter. Maar ik geloof dat ze er beter een ruiter met een tikje meer gevoel op hadden kunnen zetten.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:33

Tot nu toe vind ik deze muziek beter bij Uthopia passen dan de muziek net bij Scandic.

Ik vind wissels om de pas met 1 hand nog steeds verduveld knap. Het is alleen voor de meeste mensen net wat te veel show en wat te weinig dressuur heb ik het idee.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:34

Daarom was ik ook geen fan BloemBloem, maar ik kan het eigenlijk wel waarderen hoe hij het doet, een beetje een show ervan maken. Zorgt toch ook wel voor wat afwisseling!
En de muziek vind ik erg leuk :P

Seasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:34

Drico schreef:
Daar was dat ene meisje die hier ook op Bokt zit :P
Met de puntmuts en oranje boa :Y)
Seasons volgens mij? :')

Jaaaaaa, dat was ikke. :D *\o/*

Tijdens de "mini" afterparty, spoot Carl Hester mij en een vriendin express onder champagne.... zeik en zeik nat waren we. :')

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:36

Hij vliegt er bijna af in die serie :=

De kür van Uthopia is juist helemaal niet zo spannend, daar wordt veel meer rondgereden met wat bijpassende muziek op de achtergrond. Ik vind het een fantastische combinatie maar wat kür juist speciaal maakt is de combinatie met de muziek. Scandic loopt echt elke pas perfect synchroon met de muziek.

Fiebie

Equimotion schreef:
Fiebie schreef:

Ik denk dat Totilas met een betere ruiter best wel weer een goede combinatie kan gaan worden hoor. Er liepen vandaag wel meer paarden bij die "kant en klaar" gekocht zijn en die perfecte combinaties vormen met hun huidige ruiter. Maar ik geloof dat ze er beter een ruiter met een tikje meer gevoel op hadden kunnen zetten.

Tuurlijk... maar een ruiter met meer gevoel hoeft ook niet per definitie een goede combinatie te zijn. :)
Buiten dat feit om ben ik erg gecharmeerd van de combi Gal en Toot ;)

BloemBloem

Ik ben fan van Uthopia, maar ik kan niet begrijpen dat Carl boven
Patrick heeft kunnen eindigen :o. Er zaten gewoon veel fouten in de proef
van Carl!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:37

Equimotion schreef:
Hij vliegt er bijna af in die serie :=

De kür van Uthopia is juist helemaal niet zo spannend, daar wordt veel meer rondgereden met wat bijpassende muziek op de achtergrond. Ik vind het een fantastische combinatie maar wat kür juist speciaal maakt is de combinatie met de muziek. Scandic loopt echt elke pas perfect synchroon met de muziek.

Ja, dat is werkelijk briljant
En dat is eigenlijk ook wel de bedoeling van een kür op muziek soort van :P

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:39

Ik vond Uthopia gewoon beter. Sorry :)

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:39

Ik vind het nog steeds apart dat ze na hun proef meteen hun paard afgeven. Waarom niet even zelf afzadelen, zo'n paard heeft net keihard ze best voor je gedaan en dan word ie na z'n werk meteen weer afgegeven.