Ik was geen fan, maar nu wel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niobe schreef:Zeker weten
De muziek gaat ook van de hak op de tak, maar subtiel en niet irritant (zoals ik dat bij adelinde bijv vind), heel knap gedaan
Equimotion schreef:Ben ik de enige die er bij die Spanjaard niets aan vindtIk vind ook een wisselserie met 1 hand rijden niet meer zo knap als je er vervolgens bijna afzwaait met je vrije hand
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie het niet. (en ik zat in het stadion vanmiddag)
Wat heeft Patrick fantastisch werk geleverd met ScandicAls Uthopia nog een jaar krijgt om er in te groeien ken je die waarschijnlijk ook niet terug, en hetzelfde geldt voor Valegro.
Totilas hebben we het maar niet meer overruitergevoel is blijkbaar niet te koop
Fiebie schreef:Heb het vandaag ongeveer de hele middag gehad over ruitercombinatie Equimotion...
Dat Edward en Toot toch echt en gouden combinatie was en dat het eeuwig zonde is dat het niet meer is..
Equimotion schreef:Fiebie schreef:Heb het vandaag ongeveer de hele middag gehad over ruitercombinatie Equimotion...
Dat Edward en Toot toch echt en gouden combinatie was en dat het eeuwig zonde is dat het niet meer is..
Ik denk dat Totilas met een betere ruiter best wel weer een goede combinatie kan gaan worden hoor. Er liepen vandaag wel meer paarden bij die "kant en klaar" gekocht zijn en die perfecte combinaties vormen met hun huidige ruiter. Maar ik geloof dat ze er beter een ruiter met een tikje meer gevoel op hadden kunnen zetten.
Equimotion schreef:Hij vliegt er bijna af in die serie
De kür van Uthopia is juist helemaal niet zo spannend, daar wordt veel meer rondgereden met wat bijpassende muziek op de achtergrond. Ik vind het een fantastische combinatie maar wat kür juist speciaal maakt is de combinatie met de muziek. Scandic loopt echt elke pas perfect synchroon met de muziek.