Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horseyfries schreef:Gerrie schreef:sinds ik al in 2004!!! de NOS al mijn beklag heb gedaan over de belabberde verslaggeving van Frits blijft ie op de een of andere manier toch op zijn stoel zitten![]()
Het was echt beschamend hoe hij fouten zat te kijken en 'beoordelen' in de wereldrecordproef van Totilas...
Andere commentatoren kunnen gewoon lyrisch zijn hij niet
Erger nog, er is zelfs niet vermeld dat Edward hier met Totilas een wereldrecord reed, ook niet dat het team een wereldrecord punten had...
Ik heb het net nog teruggekeken, hij heeft het gewoon niet eens gezegd, hij bleef maar zeggen dat Edward "niet meer meedeed voor het teamresultaat"?? Hoezo niet? De laagste score valt weg Fritsie, niet de hoogste!
Suzanne F. schreef:Die Frits van het Groenewoud heeft er gewoon echt geen kaas van gegeten, bij de wissels om de 2 van Anky zei hij ook dat ze perfect en foutloos waren terwijl Salinero echt achter niet doorsprong bij enkele wissels. In de zigzag-met galopappuyementen hetzelfde, een wissel teveel na de zigzag. Dat soort dingen ziet hij nieteens. Tactfouten in de uitgestrekte draf zei hij ook niks van....
Bij de proef van Edward had hij ook van die aparte opmerkingen, hij houdt hem goed vast enzo... (hij zal wel bedoeld hebben het ritme/de oefening maar goed....)