trekpaardluf schreef:hahahaha je kunt toch ergens naar bokt mailen voor de Quotes van de maand? die komt dan toch in de BNB ofzo Ojee..
EngeltjeS schreef:trekpaardluf schreef:hahahaha je kunt toch ergens naar bokt mailen voor de Quotes van de maand? die komt dan toch in de BNB ofzo Dacht je , dat dat nog niet was gedaan dan?
Erpel schreef:Puh, jou pak ik nog een keer terug haha. Al die moeite voor niks aan t doen!Ik sta nu op stal te bokken haha Zo, jij hebt er wat voor over om ons bij te houden en de grappen hier niet te missen..
EngeltjeS schreef:trekpaardluf schreef:hahahaha je kunt toch ergens naar bokt mailen voor de Quotes van de maand? die komt dan toch in de BNB ofzo Dacht je , dat dat nog niet was gedaan dan? heb je dat gedaan echt geweldig heuj mensen ik ga weer! morgen gaat om half 6 de wekker weerdoeghh
EngeltjeS schreef:trekpaardluf schreef:hahahaha je kunt toch ergens naar bokt mailen voor de Quotes van de maand? die komt dan toch in de BNB ofzo Dacht je , dat dat nog niet was gedaan dan? Serieus?