Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
minkie schreef:nou ben blij dat jij het beter zag dan de jury leonora, terwijl die er met hun neus boven op zit.
detour schreef:Leonora schreef:kom er steeds meer achter dat heel vaak het oog van de jury te langzaam is om de beweging goed volgen.
Salinero zette een correcte proef neer, met een constant gelijke beenzetting, steeds een mooie halshouding, mooi doorgesprongen
pirouetten en een opwaarts gesprongen galop en een adembenemende laatste piaff/passage-tour
de appuyementen van Satchmo waren van grote klasse, maar tijdens de draf is hij linksachter steeds iets trager en meer bij de
grond dan rechts. In de galop zakte hij in hoofd-halshouding en sprong sommige stukken amper door. Dan nog zo'n fout in de piaff
en dan gewoon royaal eerste worden
Allemachtig, deze reactie riekt naar arrogantie.
Leonora schreef:minkie schreef:nou ben blij dat jij het beter zag dan de jury leonora, terwijl die er met hun neus boven op zit.
en ja, ik ben er van overtuigd dat het menselijk oog meestal te langzaam is om een paardengang te beoordelen
krackertje schreef:Dat trage oog heeft de jury dan toch bij alle paarden en niet alleen bij Salinero?
krackertje schreef:Dat trage oog heeft de jury dan toch bij alle paarden en niet alleen bij Salinero?
Wanted2003 schreef:Ik snap het ook niet helemaal hoor, volgens mij zien wij alles sowieso alles op tv/internet 2 seconden later dan wanneer het werkelijk gebeurd.
Wanted2003 schreef:Dat snap ik ook, maar de jury moet toch beoordelen wat hij op DAT moment ziet? Hij beoordeeld geen herhaling
krackertje schreef:Trage ogen of niet, iemand met min 3 ziet alles even scherp of onscherp dus trage ogen zien alles even traag of had diezelfde jury m.b.t. Werth opeens een snellert oog?
krackertje schreef:Trage ogen of niet, iemand met min 3 ziet alles even scherp of onscherp dus trage ogen zien alles even traag of had diezelfde jury m.b.t. Werth opeens een snellert oog?
dynamite1 schreef:Nee hoor imke had alleen in de zig zag appeyement de tong eruit.
Is ook 1 onderdeel.