Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Hier in Nederland is de wetgeving zo dat de eigenaar BIJNA altijd eerst een officiele waarschuwing moet krijgen.
Daarom wordt er vaak niet gelijk in beslag genomen.
slimmerik schreef:De DB is gewoon een vrijwilligers organisatie die het van giften moet hebben dames.... Maseike hoeveel heb jij dit jaar gestort?
Maseike schreef:Ja vindt al triest dat men dat vraagt,
Wees blij dat ik nog wat stort lijkt mij.
Als het mij koud zo laten had ik mij mond hier wel gehouden.
Maar ik zit in profiel tekijken dus ik weet al genoeg.
Maseike schreef:Zo nou idd.
Ben nogal duidelijk in mijn punt dus zie het als een aanval die vraag of ik wat geef,
slimmerik schreef:Maseike schreef:Zo nou idd.
Ben nogal duidelijk in mijn punt dus zie het als een aanval die vraag of ik wat geef,
Je doet of ik je portemonnee heb gepikt.![]()
Maar met mijn opmerking bedoelde ik eigenlijk dat er veel mensen maar zitten te schelden op Den Haag maar ondertussen zelf niets schenken aan b.v. de DB
slimmerik schreef:Maseike ik ben jarenlang collectant geweest voor de DB en nog steeds lid
slimmerik schreef:De DB is gewoon een vrijwilligers organisatie die het van giften moet hebben dames.... Maseike hoeveel heb jij dit jaar gestort?
nickyu schreef:ThePast03 jij bent duidelijk een stuk beter in ht geschreven woord als ik ! bent het geheel en meer dan eens !
en mede daarom dit filmpje nu de uitspraak gedaan moet worden , door een kompleet nieuw ? boktlid ..
heb zo mijn tijwelfs over het motief
wat ik gehoord heb van mijn belische vrienden en
naar aanleiding van wat ik heb mogen aanschouwen
en ik voorlopig van mening dat de blid geen haar beter is
dan de db ..
voordat er echter een goede instatie opstaat moet eerst
de wet veranderen , dus dames kom maar op met die petitie !
augurk schreef:Er zijn er een paar die helemaal niks meer geven