Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:Het waren paardenvrienden toch? Geen persoonlijke vrienden, vraag mij wel af hoe ze hebben kunnen filmen.
russel schreef:Het waren paardenvrienden toch? Geen persoonlijke vrienden, vraag mij wel af hoe ze hebben kunnen filmen.
WildWings schreef:Dat het niet hoort ben ik met je eens, maar dat het wel eens voorkomt, dat is onvermijdelijk. 'We' kunnen allemaal wel heel heilig doen en maar volhouden dat 'wij' nooit onze paarden in de mond trekken, dat 'wij' nooit uit frustratie dingen hebben gedaan die niet horen. Als dat daadwerkelijk zo is dan verdien je een ere prijs, bij zo'n 95% van de ruiters kun je op een bepaald moment wel zo'n soort foto maken.
Citaat:mag hopen dat het paard ooit de kracht vind om haar n rotbok te geven waarmee ze gelijk van de paardensport is genezen, laat r lekker n tennisracket kopen en die in stukjes aan diggelen gooien
Shanedow schreef:OMG, arm paardjé.
op sommige foto's, moet je dann de ogen van dat paardje eens kijkenOnwijss zielig.
jé magg een paardjé straffen maar dan mOet het niet mishandelen worden.
zé noemen het hier KWELLEN dat is ook wel zo maar ik vind dit eigenlijk ook veel van MISHANDELING hebben.
dat armé paardje, zall ze dat bij elk paard en elke training doen![]()
ik kan der .
van der .
rukken.
ik kan haar wel .& net zo hard .
!!
OMG wat kann ik hiier min over, hOe zall dat paardje zijn rug er wel niiet aan tOe zijn
.. die acties om het hoofd in 1× onder het paardje uit te trekken, dat is zeer schadelijk voor de rug in de meeste gevallen
![]()
Zalvador schreef:Vreselijk om te zien hoe zij dat paard in de mond scheurt en onder druk zet. Wel zet ik m'n vraagtekens erbij hoe een amazone toch redelijk succesvol kan zijn terwijl ze, hoe het hier beschreven wordt, de paarden bijna mishandelt. Je zou deze foto's ook kunnen zien als een paard die er de brui aan geeft en de amazone op een zeer uitbundige manier het paard weer laat werken. Wat nog steeds niet goed is zoals zij dat doet natuurlijk.
Ik vind het veel op de Ankykwestie lijken, alleen hierbij stijgert het paard.
Sjoert schreef:Poeh.. dat is niet mis daar op die foto's