Lovely1 schreef:Heb je er ooit bij nagedacht hoe gemeen schelden kan zijn... en misschien waarmee gescholden is?! Daar heb jij dus denk ik niet bij nagedacht en in welke situatie het meisje misschien thuis zit.. denk aan bepaalde ziektes.... Dan kan schelden soms duizend keer harder zijn dan lichamelijk letsel. Ze zijn allebei minderjarig en ik denk allebei fout geweest. Poging tot doodslag zal echt niet als aanklacht komen... anders mogen ze de bereden politie ook weleens stop zetten want die rijden ook op mensen in...allemaal poging tot doodslag.. ik dacht het niet.
Als de vader van de jongen per ongeluk advocaat of dergelijke is, weet die best wel dat hij kan aanklagen voor poging tot doodslag. Het meisje moet een paard niet gebruiken als weering tegen iets dat thuis gaande is, als ik thuis een probleem heb zoals jij nu aanhaalt moet ik ook niet zomaar mijn hond afsturen op iemand en daarna zeggen "jamaar, ik heb thuis problemen en die jongen had een gezicht als mijn vader" ... dan zullen ze mij ook wel uitlachen en daarna aanklagen.
Politie is een instelling van de overheid, die zijn er net om te voorkomen dat burgers de wet overtreden, en ze krijgen de opdracht dit te doen *of daar nu iemand voor moet sterven of niet*.
OP