Meiden wat jullie gedaan hebben is geweldig. Echt petje af voor jullie en ook de paarden natuurlijk. Ik heb met tranen in mijn ogen zitten kijken en lezen. SUPER hoor.
Ik ben heel trots op jullie op wat voor werk jullie hebben verricht Echt knap gedaan 100paarden levens redden is niet niets he Ik denk dat heel veel mensen jullie heel dankbaar zijn voor wat jullie en de andere amazones hebben gedaan . Geweldig gewoon
Ik sluit mij volkomen aan bij alle reakties van hierboven! Ik vind het super wat jullie met jullie paarden gedaan hebben! Ik heb echt met tranen in mijn ogen en met kippevel op mijn armen naar de filmpjes gekeken! Zeer ontroerend en prachtig om te zien....hoezo kuddedieren he!...zo zie je hoe belangrijk het is dat een paard niet alleen is, hij heeft gewoon andere paarden nodig...ook in gevangenschap!
gewoon prachtig! ik hebt hier geen woorden voor. Je voelt je als mens klein en nietig als je zo'n dingen ziet. En maar zeggen dat er geen samenhorigheid meer is op de wereld. Hier heb je het bewijs dat het wel zo is! echt proficiat aan de amazones, aan de mensen die er allemaal geholpen hebben, aan de mensen die er waren voor de organisatie,... proficiat! ik heef toe ik had het nooit van mijn leven gedurft met mijn paard.
ik was bij het intervieuw wat sbs6 heeft uitgezonden. helaas hebben ze 3/4 van het intervieuw eruit geknipt. de meiden hebben hun versie van het verhaal gedaan maar blijkbaar had dat niet veel nieuwswaarde en hebben ze de minder belangrijke dingen wel laten zien. het intervieuw duurde zeker zo'n 5 minuten.
ik kwam hier ergens een reactie tegen dat ze een beetje raar overkwamen, maar zo zijn ze neergezet.
ik heb respect voor de dames die dit gedaan hebben, ben op de plek geweest, heb de paarden gezien, die staan er GOED bij. heb ook de eigenaar van de paarden gezien en die was echt wel ontdaan, en de dames ook wel dankbaar...
dank jullie allemaal voor wat jullie schrijven over ons, en onze dappere paarden, ik kan jullie vertellen dat dit ons niet in de koude kleren is gaan zitten, ik denk dat ik ook voor alle meiden schrijf , dat we zeker ook kippevel hebben van jullie leive berichten. het is inmiddels 2 dagen verder, en nog gieren de zenuwen me door de keel, gisteren heeft judith, het meisje (jonge vrouw) die ons altijd helpt met de paarden thuis, en die normalite op king rijdt, lekker met hem een ontspannende buitenrit gemaakt,
dank jullie wel voor al de lovende woorden,en nu ga ik nog even snel een traantje weg halen..
ik zie jullie al zitten bij de koningin Wij zijn allemaal echt trots op jullie!! Echt super Ik krijg echt kippenvel van die filmpjes en jullie reacties!! echt schitterend was het om te zien
*Ik neem mijn hoed voor jullie af! Echt waar! Super *
Ik sluit me bij de rest aan. Super wat jullie en natuurlijk jullie paardjes hebben gedaan!! Ook ik heb met tranen in mijn ogen naar de flimpjes zitten kijken!!
Heb het filmpje een paar keer gezien, wat ziet het er super uit. Super georganiseerde en wel overdachte aktie! Idd wat een trouwe viervoeters hebben jullie, net of ze snapten wat ze moesten doen.
Meiden echt super wat jullie hebben gedaan!!!En wat een kanjers van paarden hebben jullie zeg!!! Ondanks alles toch het baasje volgen en vertrouwen in ze hebben.Dit bewijst wel weer wat! Gelukkig hebben jullie paarden er ook niks aan overgehouden en gaat het prima met ze! Geniet van alle aandacht jullie hebben het verdient. Nu heb ik het niet over alleen de 3 bokkers maar uiteraard over de 6 ruiters en paarden!