Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marigold schreef:nee als toerist erheen gaan niet, maar als je halsters plus touwen komt brengen, lijkt me toch wel een idee?
flicka schreef:Misschien heeft de eigenaar niet opgelet of dacht hij dat het wel meeviel? Even 100 paarden ophalen doe je ook niet snel. Maar het is weer het zoveelste geval van onachtzaamheid. Hij is vast niet verzekerd voor die handelspaarden.
Magica schreef:Ik vind het echt verschrikkelijk, wat stom om te denken dat het water niet hoger zou stijgen dan die aantal meters.
Iedereen die in Nederland woont weet gewoon dat het weer onvoorspelbaar is en dat wordt alleen maar erger.
Ik vind het zo erg dat die arme paarden min of meer aan hun lot zijn overgelaten omdat iemand te lui was om die dieren te evacueren.
Als het om mensen ging dan waren die daar al lang van te voren weggehaald!!!
Magica schreef:Ik vind het echt verschrikkelijk, wat stom om te denken dat het water niet hoger zou stijgen dan die aantal meters.
Iedereen die in Nederland woont weet gewoon dat het weer onvoorspelbaar is en dat wordt alleen maar erger.
Ik vind het zo erg dat die arme paarden min of meer aan hun lot zijn overgelaten omdat iemand te lui was om die dieren te evacueren.
Als het om mensen ging dan waren die daar al lang van te voren weggehaald!!!
sjorsie schreef:net op het RTL nieuws lieten ze een paar dode paarden zien die in het water dreven, gingen daarna een man interviewen waar een boom was omgewaaid en zeiden daarna dat er geen grote schade was !!!!! GVD!! een boom op je geparkeerde auto lijkt me toch wat anders!!
HardcoreLady schreef:Op het nieuws is er ook vermeld dat er vanavond een groep militairen komt die een soort brug gaan maken naar de kant. Ze verwachten dan de rest van de paarden te kunnen redden.
Bij het ene programma hebben ze het er over 10 doden. Bij het ander weer over 15. Volgens mij weten ze het zelf ook niet.