Als ik deze norikers vergelijk met de noriker van morrie dan zie ik een heel groot verschil.
Zelf ben ik wel eens op een haflinger paardenmelkerij geweest wat mij daar opviel was dat de paarden enorm dik waren......Hoeven wel wat onverzorgd en weide onderhoud ronduit slecht. Maar ik heb daar geen 1 magere merrie gezien.
Dat endurance paard is ook enorm bonkig maar beste conditie prijs gaat alleen over hartlag en ademhaling,ik heb deze prijs ook wel een toegewezen gekregen als beste conditieprijs van onze rijvereniging.En ik heb een dikke koudbloed
.Wat ik jammer vind is dat de paarden zijn weggehaald en dat Wanda geen begeleiding ter plekke heeft gekregen met dagelijkse controle.Dat zou voor de beesten wel wat fijner zijn geweest
Over Ara's opmerking ik zal het allemaal navragen bij brechtje ze is een stalgenoot en haar 2 belsen zien er toch ook heel rond uit
Hoe je het ook wend of keert, die dieren zijn heel wat tekort gekomen en volgens mij is het ook terecht dat er iets aan gedaan wordt. De gezondheid van die dieren moet voorop staan. Laat ze dan de rest maar bij de rechter uitvechten om te zien wie er gelijk heeft.

) verklaart zelf dat ze haar dieren geen medische behandeling heeft onthouden, maar de dierenarts verklaard het tegenovergestelde en dat ze dit wel degelijk heeft gedaan. Lijkt mij toch dat die man er meer verstand van heeft
Sinds haar ontslag vorig jaar is ze hier mee bezig. Kennelijk is het haar nú pas gelukt om het voorelkaar te krijgen. Nu pas liepen er door omstandigheden vijf schrijnende gevallen rond. Ze is telkens langgeweest en de weides in gegaan om te zien of er iets rondliep. Nu een jaar later
heeft ze eindelijk kunnen 'scoren'