ik zal mijn ogen en oren wijd openhouden misschien dat ik nog iets ervan oipvang ofzo...........
sterkte ermee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EleetJJ schreef:Ik hou wel een oogje op het zeil voor je...
Cayenne schreef:In sommige kunnen er ook 2 hoorMaar goed, met speculeren komen we nergens.
EleetJJ schreef:Waar Woon Je..??
issaschar schreef:Ook even weer het hele topic doorgelezen..
*zucht
ik ken haar ook een beetje, ik ken haar van een boktmeeting.
Ze heeft mij verteld dat Marcus goed is in dressuur en dat er vele kopers waren die hem wel wouden hebben.
Zze heeft dat afgewezen, de kopers kunnen het paard opgespoort hebben en hem daarom gestolen hebben, omdat hij niet te koop was?
rosaenbeer schreef:issaschar schreef:Ook even weer het hele topic doorgelezen..
*zucht
ik ken haar ook een beetje, ik ken haar van een boktmeeting.
Ze heeft mij verteld dat Marcus goed is in dressuur en dat er vele kopers waren die hem wel wouden hebben.
Zze heeft dat afgewezen, de kopers kunnen het paard opgespoort hebben en hem daarom gestolen hebben, omdat hij niet te koop was?
Hmm, lijkt me niet echt waarschijnlijk dat een koper zoiets zou doen. Dan kan je beter op zoek gaan naar een andere Haf, er zijn genoeg hafjes die ook goed zijn in dressuur.
issaschar schreef:rosaenbeer; Het kan ook wraak zijn. Misschien heeft de eigenaar een opmerking gemaakt waardoor ze hem zeker wouden hebben. en gaan dan dwarsliggen om hun zin te hebben.
rosaenbeer schreef:issaschar schreef:rosaenbeer; Het kan ook wraak zijn. Misschien heeft de eigenaar een opmerking gemaakt waardoor ze hem zeker wouden hebben. en gaan dan dwarsliggen om hun zin te hebben.
Jaa, maar dat lijkt me allemaal wel weer erg sterk. Ik bedoel dat je een pony graag wil hebben oké, maar hem stelen gaat voor de meeste mensen wel erg ver.
issaschar schreef:Ik vertel ook maar wat zij tegen mij heeft gezegt.
Moet je je naar haar richten en niet mij aanvallen.