Meisje van paard getrokken en verkracht..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:30

Gadver de gadver de gadver en nog is een keer gadver!! wat een ongelooflijke vieze kerel. Ik weet dat je op het moment zelf dichtslaat, maar was zou ik die kerel toch een ongelooflijke lel met de zweep geven als je niet dicht zou slaan.. (als je een zweep bij je hebt) Ik hoop dat de verdachte ook werkelijk de viezerik is en dat ze hem levenslang opsluiten en hem even normaal proberen te maken in zijn hoofd.. Vieze kerel.. bah! Je kan tegenwoordig ook helemaal niks meer hier in Nederland..

janinetjjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:31

Er is al iemand opgepakt hoor ik..

Noon

Re: Meisje van paard getrokken en verkracht..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:32

castreren..dat moeten ze met zulke lui doen

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:32

Geweldig,. weer een kinderziel verpest voor d'r leven...
Ziek vidn ik het.

Ik wens haar erg veel sterkte met deze traumatische gebeurtenis...

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:41

Haha, idd noon!! Vind ik ook.. Vieze sukkel.. Maarehh, dan kan hij alsnog wel mensen verkrachten..

2misty2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:47

Jeetje zeg!Tegenwoordig gebeuren er steeds meer dingen.Arm kind!Ik hoop dat ze de dader snel hebben en er een hoge straf op zetten,helaas is dat in Nederland vaak niet mogelijk!Ik vind dit echt heel erg,schandalig gewoon,en indd zet die vader samen met die dader dan voelt die dader het ook ff.Sterkte aan het meisje en familie leden enz,

Obvious

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:48

Zo zie je maar weer dat je niet alleen overdag normaal door bos kan rijden, zijn me toch gekken op de wereld.

Wens het meisje veel sterkte en hopelijk wordt de dader goed gestraft.

Obvious

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:52

Ik zie op fok: Man vast na seksueel misbruik Oudwoude

Dus hij is opgepakt gelukkig, nu mogen ze hem nog goed straffen.

kiekpjot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:53

Kei erg ..
Nu weet ik toch goed dat ik nooit alleen buiten ga rijden !
Echt erg .. !

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:56

Dat is de verdachte Letta, ze moeten het nog bewijzen

LBLGypsyCobs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:59

Ik zag het gister op HvN, verschrikkelijk, het arme meisje...

Ik heb pas nog een nieuwe zweep gekocht, en das niet omdat Thomas anders niet luistert.

Wat een gekken lopen er toch rond

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:03

Ik had het verhaal al gehoord, maar niet dat ze van haar paard/pony was gerukt. Wat een imbecielen lopen er op deze wereld rond zeg, niet te geloven.

De beste straf als ze hem vinden is castreren en heeel lang opsluiten.

En de reacties van: ze had toch weg kunnen galopperen is wel makkelijk gezegd.. je weet niet hoe het is gegaan!!

Obvious

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:05

Sfiejj schreef:
Dat is de verdachte Letta, ze moeten het nog bewijzen

dan mag ik hopen dat het de juiste is , en anders dat ze de dader snel mogen vinden.

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:19

echt erg denk je even lekker te gaan rijden gebeurt je dit

klunsmuts

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:23

HIJ IS GEPAKT

De Leeuwarder Courant valt ent in de bus waarin staat dat de verdachte is gepalt door de politie. Het onderzoek gaat ondertussen wel verder.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:25

hoop ook dat ze de dader snel vinden. Vind het gewoon onveilig om in je eentje nog t bos in te gaan. Wat zijn er toch veel van die gestoorde gekken op de wereld.

Reed zelf een paar jaar geleden bijna altijd alleen in t bos omdat er nooit iemand mee wilde . Voelde me af en toe wel onveilig. Weg galopperen is wel makkelijk gezegd...wat als er nou een gek met een brommer achter je aan komt en de weg blokeerd..? heb geluk gehad dat m'n pony van schrik van het pad af ging en daar tussen de bomen door ging....was wel een beetje een lompe actie maar heb er verder niks aan over gehouden(geen takken tegen me aan gehad )Heb wel eens vaker gehad dat van die jongens op fietsen rare dingen tegen me begonnen te schreeuwen...eerst vroegen ze of ik wilde stoppen...reed natuurlijk door vertrouwde t niet(was toen 14 of 15?)..en toen begonnen ze te schreeuwen ben toen hard weg gegaloppeerd.
Je kunt ook nooit even normaal een bosrit maken in je eentje, als ik het doe rijd ik meestal vroeg, en verschillende routes. heb ook altijd een zweep mee

Surion

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:26

Haha , laten ze hem maar goed straffen!
Vuile maniak
Als m'n moeder dit leest mag ik waarschijnlijk nooit meer alleen naar buiten met [***]!

Astragirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:27

Ongelofelijk wat sommige mannen met een te hoog testosterongehalte kunnen klaarspelen.....
Ga dan naar de meisjes van plezier ofzo, die dienen voor zo'n venten grrrrrrrrr

Ik hoop ook dat ze die juiste vent kunnen strikken en een zware straf opleggen (dat hij niet 1 jaartje in een luxe cel zit...)

Dan vraag je je toch af waar het verstand soms is bij die mensen....

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:29

elmiran schreef:
hoop ook dat ze de dader snel vinden. Vind het gewoon onveilig om in je eentje nog t bos in te gaan. Wat zijn er toch veel van die gestoorde gekken op de wereld.

Reed zelf een paar jaar geleden bijna altijd alleen in t bos omdat er nooit iemand mee wilde . Voelde me af en toe wel onveilig. Weg galopperen is wel makkelijk gezegd...wat als er nou een gek met een brommer achter je aan komt en de weg blokeerd..? heb geluk gehad dat m'n pony van schrik van het pad af ging en daar tussen de bomen door ging....was wel een beetje een lompe actie maar heb er verder niks aan over gehouden(geen takken tegen me aan gehad )Heb wel eens vaker gehad dat van die jongens op fietsen rare dingen tegen me begonnen te schreeuwen...eerst vroegen ze of ik wilde stoppen...reed natuurlijk door vertrouwde t niet(was toen 14 of 15?)..en toen begonnen ze te schreeuwen ben toen hard weg gegaloppeerd.
Je kunt ook nooit even normaal een bosrit maken in je eentje, als ik het doe rijd ik meestal vroeg, en verschillende routes. heb ook altijd een zweep mee

Dit heb ik ook al meegemaakt , maar dan op de fiets.
Kwam net van [***] & [***] en was onderweg naar huis , komen er opeens een stuk of 5 jongens achter me aan rijden en allemaal dingen te roepen.
Ik natuurlijk helemaal bang en zo snel mogelijk wegfietsen , maar dit ging natuurlijk niet zo snel omdat ik met mijn knie sukkel. Gelukkig heb ik daar familie in de buurt wonen , dus snel daar naartoe gefietst!

klunsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:29

elmiran schreef:
hoop ook dat ze de dader snel vinden.

HIJ IS GEPAKT

Het staat nu net in de Leeuwarder Courant, het is na te lezen op Wâldnet: Ze hebben de (hoogstwaarschijnlijke)dader gepakt!

Liberte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:30

jeetje zeg wie doet nou zoiets ielll, hopelijk krijgt hij een zware straf!

manie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:32

Sfiejj schreef:
Haha, idd noon!! Vind ik ook.. Vieze sukkel.. Maarehh, dan kan hij alsnog wel mensen verkrachten..

Dacht het niet.........

Cassia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:32

Verschrikkelijk gewoon!

Vroeger,, bij een vriendin van mijn moeder is het ook gebeurd, dat er in één keer er man voor haar paard stond en het vasthoude en haar er probeerde af te trekken, zij is dan nog rap kunnen wegcrossen... Dan is die man haar nog achterna gekomen met een fiets! Maar ze is gelukkig kunnen ontsnappen!!

Afschuwelijk gewoon dat mensen zo kunnen zijn (denkt terug aan Mark Dutroux)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:40

Oh jezus hee wat een smerige streek is dat zeg! Ben je lekker aan het rijden word je zomaar van je paard getrokken en verkracht! Naah jezus hee wat zielig voor dat meisje . Sterkte hoor, en je familie ook.

xgin_exx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:43

rowo schreef:
Ik had het verhaal al gehoord, maar niet dat ze van haar paard/pony was gerukt. Wat een imbecielen lopen er op deze wereld rond zeg, niet te geloven.

De beste straf als ze hem vinden is castreren en heeel lang opsluiten.

En de reacties van: ze had toch weg kunnen galopperen is wel makkelijk gezegd.. je weet niet hoe het is gegaan!!

dah vin 'k ook