Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sfiejj schreef:Dat is de verdachte Letta, ze moeten het nog bewijzen
elmiran schreef:hoop ook dat ze de dader snel vinden. Vind het gewoon onveilig om in je eentje nog t bos in te gaan. Wat zijn er toch veel van die gestoorde gekken op de wereld.
Reed zelf een paar jaar geleden bijna altijd alleen in t bos omdat er nooit iemand mee wilde. Voelde me af en toe wel onveilig. Weg galopperen is wel makkelijk gezegd...wat als er nou een gek met een brommer achter je aan komt en de weg blokeerd..? heb geluk gehad dat m'n pony van schrik van het pad af ging en daar tussen de bomen door ging....was wel een beetje een lompe actie maar heb er verder niks aan over gehouden(geen takken tegen me aan gehad
)Heb wel eens vaker gehad dat van die jongens op fietsen rare dingen tegen me begonnen te schreeuwen...eerst vroegen ze of ik wilde stoppen...reed natuurlijk door vertrouwde t niet(was toen 14 of 15?)..en toen begonnen ze te schreeuwen
ben toen hard weg gegaloppeerd.
Je kunt ook nooit even normaal een bosrit maken in je eentje, als ik het doe rijd ik meestal vroeg, en verschillende routes. heb ook altijd een zweep mee
elmiran schreef:hoop ook dat ze de dader snel vinden.
Sfiejj schreef:Haha, idd noon!! Vind ik ook.. Vieze sukkel.. Maarehh, dan kan hij alsnog wel mensen verkrachten..
rowo schreef:Ik had het verhaal al gehoord, maar niet dat ze van haar paard/pony was gerukt. Wat een imbecielen lopen er op deze wereld rond zeg, niet te geloven.
De beste straf als ze hem vinden is castreren en heeel lang opsluiten.![]()
En de reacties van: ze had toch weg kunnen galopperen is wel makkelijk gezegd.. je weet niet hoe het is gegaan!!