Poëtin overleden

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mickey1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 11:59

wat zonde zeg.. en ik ben het met Senja_x eens. Hoe kun je zo stom zijn een paard kapot te maken alleen om het geld? Daar kan ik echt niet bij met m'n hoofd

beveiliger

Re: Poëtin overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 13:26

beste Senja_x
Ik hoef nergens op geattendeerd te worden want ik weet precies hoe de vork in de steel steekt.
Ik ben het er helemaal mee eens en het is precies wat ik zeg dat alles vanaf de veiling is misgegaan.
De vorige eigenaresse treft totaal geen blaam omdat ze alles aan heeft gegeven en was er helemaal weg van dat het allemaal op deze manier gebeurde.
Het is inderdaad dat Poëtin niet bereden had mogen worden in welke vorm dan ook.
De partij die hier alle schuld aan heeft en die alle adviezen in de wind heeft gegooid is de ING en de keurend arts welke dit wist maar toch de spuiten zette.
Het is gewoonweg een grote schande dat dit op deze manier is gebeurd daarbij was de hele veiling totaal overbodig en niet nodig geweest maar dat is dus gewoonweg weer die geldkwestie en treiterij van het concern naar het adres de vorige eigenaresse van Poëtin.

joostvangestel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 13:41

Ik geloof dat er in 15 pagina's alles al gezegd is wat er te zeggen valt. Het topic is ook al dusdanig oud dat hier een slotje op komt

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 13:42

beetje oud.

Siempie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 14:51

Bij deze dan alsnog een slotje