Gestion Lingh niet naar Olympische Spelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ArieI

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:47

We hebben nu net even verder gelezen. We willen nog even iets kwijt:

We vinden het misselijkmakend zoals een aantal mensen hier van alles suggereerd. Is het nou echt nodig om het nog erger te maken dan het al is?

Jammer voor de sport, dat er een stel mensen rond lopen die zich verlagen tot dit soort uitspraken. We hopen dat jullie je realiseren dat jullie hiermee de sport schade toedoen. Er is niets anders gebeurd en Lingh is niet verkocht en Edward heeft geen plankenkoorts!

We waren helemaal klaar om naar Athene te vertrekken, onze spullen stonden al in Athene, die gebruikt Imke nu voor Lancet.

Het is gewoon PECH !!! Accepteer het en steek je energie in zinvollere dingen ipv in die zielige goedkope roddels!

Edward en Nicole

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:59

ArieI schreef:
We hebben nu net even verder gelezen. We willen nog even iets kwijt:

We vinden het misselijkmakend zoals een aantal mensen hier van alles suggereerd. Is het nou echt nodig om het nog erger te maken dan het al is?

Jammer voor de sport, dat er een stel mensen rond lopen die zich verlagen tot dit soort uitspraken. We hopen dat jullie je realiseren dat jullie hiermee de sport schade toedoen. Er is niets anders gebeurd en Lingh is niet verkocht en Edward heeft geen plankenkoorts!

We waren helemaal klaar om naar Athene te vertrekken, onze spullen stonden al in Athene, die gebruikt Imke nu voor Lancet.

Het is gewoon PECH !!! Accepteer het en steek je energie in zinvollere dingen ipv in die zielige goedkope roddels!

Edward en Nicole

eehm sorry, dat ie plankenkoorts heeft was niet echt serieus bedoeld Bedoelde het eerder als, hoe zeg je dat..? een heel erg onwaarschijnlijk verhaal, als antwoord op die andere verhalen, die even stom zijn!

maar goed, bij deze mijn excuses,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:05

Heel goed en leuk dat jullie gewoon naar Athene vertrekken. Ik hoop dat jullie er een leuke tijd van zullen maken. Dat hebben jullie wel verdiend na al dat harde werk en deze pech!!
Veel plezier en rust goed uit!!

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:12

Ik vind het jammer voor jullie dat jullie zonder paard naar athene moeten vertrekken, maar idd de zorg van het paard gaat voor alles, gewoon super dat jullie voor het paard kiezen. toch heel erg veel plezier in athene. wou er ook heel erg graag heen maar ja jammer genoeg is het er niet van gekomen. vriendelijke groet wesley de groot

KeeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:03

De sport schade toebrengen door wat uitspraakjes op het internet... Als je je daar door van de wijs laat brengen ben je best wel triest bezig. Trek je er gewoon niets van aan, en neem alleen advies aan van mensen in je omgeving die jij kent, maar die vooral jou en de situatie kennen.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:09

ArieI schreef:
We zijn nog steeds verdrietig Verdrietig , maar dat zal wel slijten. We hebben besloten ons kop niet in het zand te steken, maar toch naar Athene af te reizen. Weliswaar niet als deelnemer, maar als supporter. We kunnen natuurlijk niet ons team laten vallen.

Met Lingh gaat het al weer wat beter, dus dat ziet er goed uit. OK dan!
natuurlijk krijgt Lingh ruim de tijd om te herstellen, maar het ziet er wel positief uit.

Nogmaals allemaal bedankt en waarschijnlijk tot gauw op het eerste concours waar Lingh weer zal lopen met Edward. Dan rekenen we weer op jullie! Haha!

Edward, Nicole en natuurlijk (lieve)lingh!

Leuk dat jullie toch besloten hebben te gaan! OK dan! Ik heb gelezen dat jullie dat eerst helemaal niet van plan waren, Edward wilde eerst helemaal niets gaan kijken.
Maar super dat jullie toch nog het team gaan aanmoedigen!

Heel erg veel sterkte nog met het verwerken hiervan en hopenlijk zien we Edward en Lingh snel weer in de baan verschijnen! Lachen

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:09

Krij ik nou weer iedereen over me heen als ik zware twijfels heb over de authenciteit van Arie1 Verward Knipoog

De helft van de insinuaties hier zijn humor, en als ik twijfels trek bij het laadklep verhaal dan komt dat omdat er veel hoog in de sport lopende paarden nóóit eens officieel overbelast zijn maar altijd rare ongelukjes hebben en er vage verhalen over glazenwassers die bij een weeralarm met storm en windkracht 7 van de ladder vallen als reden worden opgedragen. Als iedereen helder en duidelijk was zouden er geen speculaties zijn.

Twijfels hebben bij een verhaal is dus niet de sport naar beneden halen en er is in mijn opzicht zeker niks misselijkmakens aan.

Wat allemaal niet wegneemt (maar dat heb ik al eerder gezegd, t is soms ook maar wat je wilt horen/lezen/onthouden) dat ik het rampzalig vind voor Ed en consorten, voor het Nederlandse team en voor het hele volk dat Ed en Lingh (Mijn favorieten) niet gaan. Vreselijk dat t beessie geblesseerd is (hoe dat dan ook is gebeurd) en als het aan mij lag blijf Ed Lingh voor altijd rijden en winnen ze vanaf nu al het goud wat er te winnen valt.

(zucht)

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:12

KeeK schreef:
De sport schade toebrengen door wat uitspraakjes op het internet... Als je je daar door van de wijs laat brengen ben je best wel triest bezig. Trek je er gewoon niets van aan, en neem alleen advies aan van mensen in je omgeving die jij kent, maar die vooral jou en de situatie kennen.

Hmzz sorry hoor maar het gaat om de roddels die er worden gezecht een mens roddelt nu eenmaal en deze roddels zijn niet waar. iemand leest dit en brengt het over naar een ander wat ze heeft gelezen en zo word er een slecht naam of wat dan ook veroorzaakt. Dus BV hier Word er gezecht dat lingh word of is verkocht dat is niet waar net als wat edward en nicole al zeiden. maar ondertussen hoor ik het wel van mensen buiten af dat die roddel te ronde gaat. en zo breng je de sport ter schande dat word er mee bedoelt.

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:18

Gail schreef:
Krij ik nou weer iedereen over me heen als ik zware twijfels heb over de authenciteit van Arie1 Verward Knipoog

Ik denk dat je daar niet aan hoeft te twijfelen!

Nicole en Edward, ik hoop dat jullie nog een beetje kunnen genieten in Athene ondanks alles Ach gut

En nogmaals ik hoop van harte dat het over vier jaar anders loopt En dan gewoon gouden plakken gaan winnen mét Lingh OK dan!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:38

Sprintje schreef:
:j Ik denk dat je daar niet aan hoeft te twijfelen!

Nicole en Edward, ik hoop dat jullie nog een beetje kunnen genieten in Athene ondanks alles Ach gut

En nogmaals ik hoop van harte dat het over vier jaar anders loopt En dan gewoon gouden plakken gaan winnen mét Lingh OK dan!

Sluit ik me bij aan, sterkte, en over 4 jaar zijn jullie gewoon van de partij.

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:40

heel veel sterkte edward en nicole!

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:26

Lijkt mij ook niet echt leuk om dat soort teksten te lezen!
Heel veel sterkte nog! En geniet zoveel mogelijk van de tijd in Athene!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 18:14

Gail schreef:

Arie1 is al wat langer op Bokt aanwezig en ik heb absoluut geen twijfel over de authenticiteit van de poster.
Vind alle complottheorien hier nogal vergezocht (op de ATWT theorie na dan Tong uitsteken ) en wens Edward en Nicole een fijn verblijf in Athene toe en veel geluk met het herstel van Lingh.

Volgens mij ging het bij Anky alleen om een trap en niet om een complete glazenwasser Verward

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 18:17

wat maakt het uit of het nou om de glazenwasser gaat of om de trap! het is gebeurd klaar! zucht...

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:09

Jammer (andere woorden die ik had bedacht kwamen iets anders in beelde te staan) voor jullie dat dit moest gebeuren, maar wel super dat jullie ondanks alles toch de club in Athene gaan aanmoedigen! Ik kan me best voorstellen dat je in een hoekje hebt zitten janken, ik zou de hele stal kort en klein hebben geslagen,(werkt wel niet, maar lucht wel op). heel veel sterkte! En succes met het revalidatie proces!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:13

Vind het super dat jullie hier reageren!! Heel veel sterkte nogmaals toegewenst en probeer er toch wat van te maken in Athene!!

Insider

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 10:44

KeeK schreef:

Het zal wel aan je leeftijd liggen maar je snapt er nog steeds werkelijk geen snars van
Hoop eigenlijk dat je ooit zelf zover komt als deze mensen en dat jou dan eens hetzelfde zal gebeuren. Dan weet je pas hoe dit is
Al blijft het natuurlijk voor sommige mensen lastig om verder na te denken dan hun neus lang is

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 11:34

He jakkes, ik hoorde van de week al op mijn werk van mijn baas dat het paard van iemand uit het Nederlandse team niet mee kon doen vanwege blessure. Hij wist niet wie het was en ik heb daar geen internet.
Nou lees ik dus dat het Edward en lingh zijn, zeer jammer!

Ben zelf niet zo van dressuur, maar om te kijken vind ik Edward toch altijd wel een geweldig plaatje geven Knipoog

Edward en Nicole, toch alsnog veel plezier gewenst in Athene!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 12:41

ArieI schreef:
Langs deze weg willen wij juliie allemaal bedanken voor jullie medeleven.

We zijn nog steeds verdrietig Verdrietig , maar dat zal wel slijten. We hebben besloten ons kop niet in het zand te steken, maar toch naar Athene af te reizen. Weliswaar niet als deelnemer, maar als supporter. We kunnen natuurlijk niet ons team laten vallen.

Met Lingh gaat het al weer wat beter, dus dat ziet er goed uit. OK dan!
natuurlijk krijgt Lingh ruim de tijd om te herstellen, maar het ziet er wel positief uit.

Nogmaals allemaal bedankt en waarschijnlijk tot gauw op het eerste concours waar Lingh weer zal lopen met Edward. Dan rekenen we weer op jullie! Haha!

Edward, Nicole en natuurlijk (lieve)lingh!

Nou, super om te horen dat het weer wat beter gaat met Lingh! OK dan!

Ik vind het ook super van jullie, dat jullie ondanks deze tegenslag, toch naar Athene gaan om de rest van onze ploeg aan te moedigen!

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 16:50

heel veel sterkte edward en nicole
leuk om te horen dat het weer wat beter gaat met lingh Lachen

Ik vind het ook kei leuk dat jullie toch naar Athene gaan om de rest aan te moedigen echt heel leuk en sportief!!! OK dan!

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 16:56

fijn om te horen dat het beter gaat met lingh Haha!

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 10:08

Excuses als ik iemand heb gekwetst, dat was natuurlijk nooit de bedoeling! En als Arie1 echt E&N blijkt te zijn dan trek ik bij deze mijn twijfels in. Ik heb de openingscereminie bekeken en dat alleen al lijkt me een bittere pil om te zien en te weten dan jij daar had kunnen lopen. Succes en ik hoop écht dat jullie een combinatie blijven! Kus voor Lingh!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 19:31

Ach EenN lopen al lang genoeg mee om deze tegenslagen te kunnen handelen.......... paardensport is risico....... het beste paard van stal vertstapt zich en daar gaat je droom........... dit begint al bij de allereerste wedstrijd die je ooit gaat rijden.

Persoonlijk vond ik al deze complottheorieen lachwekkend, ik zelf het hard mee gedaan aan het xfiles en onderweg naar morgen verhaal. Het is vreemd dat mensen gaan zoeken naar oorzaken die er niet zijn, maar daarin tegen heel menselijk.

Neerlands hoop lag toch echt bij Edward en Lingh......... en die hoop is vervlogen, das jammer .......... maar Lingh is er over 4 jaar nog steeds, sterker en beter!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 20:28

As the World turns was het Lachen. Ik zag bij de Opening dat er ook sporters uit Malta aanwezig zijn, dat wakkert het ATWT gevoel weer sterk aan Haha!.

Het is een duur misstapje inderdaad, ik denk ook dat daarmee de gouden medaille kansen zijn vervlogen.

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 21:55

Lovely schreef:
As the World turns was het Lachen. Ik zag bij de Opening dat er ook sporters uit Malta aanwezig zijn, dat wakkert het ATWT gevoel weer sterk aan Haha!.

Ik zag Damian