manubres schreef:Queen123 schreef:HP scoort wel stabiel boven de 70% momenteel. Zoveel NL combinaties hebben we momenteel niet die dat stabiel doen. Wat dat betreft snap ik de keuze wel om hem op te nemen in het team voor Rotterdam.
Ik zie net dat Horses een artikel heeft geplaatst dat allee Taminiau, Toto JR en Massimo nog niet naar Oostenrijk zijn overgeschreven. Ik heb geen Premium account, dus weet de inhoud verder niet. Wellicht proberen ze toch nog of ze een aantal paarden in NL kunnen houden?
Ik kijk geen wedstrijden meer, maar zag onlangs een proef van hem op Taminiau op de World Cup voorbij komen op social media. Dat was niet op aan te gluren. Aanspringen in galop lukte niet, paard was totaal in de war en wist niet wat hij moest doen, begon met benen alle kanten op te wapperen. In galop appuyementen ging Taminiau draven en wist ook niet meer wat hij moest doen. Galop pirouette leek nergens naar.... Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat dit paard het ook niet meer doet, net als Invictus.
Dat was iets van zijn tweede of derde grote wedstrijd waarbij paard heel veel spanning had van de entourage. Hier lieten ze alle ruiters even aan het woord na hun kür en daar werd dit vertelt.
Ben geen HP fan, verre van.. maar tot nog toe lijkt hij dit paard voor zijn doen vrij netjes te rijden.