Kijktip: Zeeman Confronteert

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Kijktip: Zeeman Confronteert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 16:43

Er was nu weer iets met dieren maar dan Alberto Stegeman

flamengo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 17:53

Even een update.
Ik denk dat deze Femke opnieuw aktief is, ditmaal weer in Spanje in Antequerra, onder de naam Ensemble Equine. Inmiddels hebben eigenaren hun paarden daar deze week weggehaald met behulp van de politie, heb ik me laten vertellen. Ik was geinteresseerd in 2 paardjes die daar via haar verkocht werden. De eigenaresse heeft inmiddels deze paarden terug naar huis gehaald. Femke is een hele gladde doortrapte oplichtster, ze ziet er jong en onschuldig uit. Dit is ze, kunnen jullie bevestigen dat dit dezefde Femke is?
https://youtu.be/C_eAEiQJJJQ

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 19:13

ik zag iets voorbij komen op FB hierover bij opgelichtindepaardenwereld

kim_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 20:46

flamengo schreef:
Even een update.
Ik denk dat deze Femke opnieuw aktief is, ditmaal weer in Spanje in Antequerra, onder de naam Ensemble Equine. Inmiddels hebben eigenaren hun paarden daar deze week weggehaald met behulp van de politie, heb ik me laten vertellen. Ik was geinteresseerd in 2 paardjes die daar via haar verkocht werden. De eigenaresse heeft inmiddels deze paarden terug naar huis gehaald. Femke is een hele gladde doortrapte oplichtster, ze ziet er jong en onschuldig uit. Dit is ze, kunnen jullie bevestigen dat dit dezefde Femke is?
https://youtu.be/C_eAEiQJJJQ

Femke is inderdaad weer actief en ook vanuit spanje inderdaad.

Of de persoon op het filmpje femke is kan ik niet zeggen omdat ze niet echt duidelijk zichtbaar is op het filmpje.

Ze heeft nu inderdaad een stal genaamd Ensemble Equine.

Graag de berichten op fb zo veel mogelijk delen weer zodat iedereen gewaarschuwt kan worden!
De vorige gedupeerden hebben nog altijd hun geld niet terug en zijn nog steeds bezig actie te ondernemen tegen femke!

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 10:46

Er is iets vreemds met die YouTube link. Want als je naar het account gaat wat erbij staat zie je hele andere dame en 2 filmpjes van een paard voor de sulky.
Maar het filmpje wat direct opent is absoluut iemand anders dan de vrouw met paard voor de sulky.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 10:52

Blue_flower schreef:
Er is iets vreemds met die YouTube link. Want als je naar het account gaat wat erbij staat zie je hele andere dame en 2 filmpjes van een paard voor de sulky.
Maar het filmpje wat direct opent is absoluut iemand anders dan de vrouw met paard voor de sulky.

Misschien is er iets "gecatfisht"? Dat foto's of filmpjes van iemand anders gebruikt worden?

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 13:57

Het account behoort tot Flamengo, het filmpje staat volgens mij als verborgen en gaat dus wel om de zaak met Femke. Ik had me vergist! Ik had Flamengo er in privé over gevraagd en zo is het dus uitgeklaard :)

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 19:03

Hebben jullie de afl van gisteren gezien?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 19:33